نسخه چاپی

سرمربی جدید صبا انتخاب شد

سرمربی جدید صبای قم معرفی شد.

به گزارش نما، بر این اساس سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید تیم صبای قم فعالیت خواهد کرد.

صمد مرفاوی امروز با حضور در جمع بازیکنان صبا با آنها خداحافظی کرده بود.

سهراب بختیاری زاده درباره انتخابش به عنوان سرمربی صبای قم اظهار داشت: طی چندروز اخیر با کشوری فر تماس هایی داشتم و امروز صحبت هایی نهایی را انجام دادیم و امروز به عنوان سرمربی تیم صبا انتخاب شدم.:کار بسیار دشواری پیش روی ما قرار دارد اما صبا خانه من است و انشاالله با کمک خداوند و تلاش بچه ها و مدیریت باشگاه تیم را از این وضعیت نجات می دهیم و در لیگ برتر می مانیم.

سرمربی جدید صبای قم درباره مشکلات عدیده مالی این تیم در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: من الان اهواز هستم و می خواهم به تهران بیایم. باید تصمیمات درستی را بگیریم و نیم فصل اول را فراموش کنیم. صبا در دور رفت رقابت ها خیلی بد کار کرد اما کادر فنی این تیم و شخص صمد مرفاوی زحمات زیادی را کشیدند و سختی های زیادی را هم تحمل کردند.

وی اذعان داشت: مصدومیت بازیکنان و مشکلات مالی باعث شد که کادر فنی بالاجبار رضا عنایتی را در پست دفاع بگذارد و از او استفاده کند و این نشان می دهد که چقدر کار دشوار بوده است.

بختیاری زاده در پایان گفت:فعلا بیش از این نمی خواهم صحبت کنم. فردا با آقای کشوری فر جلسه دارم انشاالله که مشکلات در نیم فصل دوم به حداقل برسد تا ما بتوانیم بهترین نتایج را برای مردم قم کسب کنیم.

۱۳۹۵/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...