نسخه چاپی

تهران و آذربایجان برای ما فرقی ندارد

عکس خبري -تهران و آذربايجان براي ما فرقي ندارد

رئیس فراكسیون قرآن و عترت مجلس با تأكید بر اینكه تهران و آذربایجان برای ما فرقی ندارد، گفت: همه حكم یك خانواده را داریم.

به گزارش نمابه نقل از فارس ، لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در حاشیه سفر رئیس مجلس به استان آذربایجان شرقی برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی دنشجویان مسلمان با حضور رئیس مجلس در تبریز برگزار می‌شود و وسیله‌ای است برای همگرایی، تعامل، آگاهی و استفاده جوانان جهان اسلام از تجربیات یکدیگر.

وی افزود: باتوجه به بیداری اسلامی مردم منطقه و نقش جوانان، این نشست تنها یک مسابقه قرآنی نیست بلکه زمینه خوبی برای برنامه ریزی آینده جهان اسلام توسط آینده‌سازان است.

افتخاری با اشاره به بازدید رئیس مجلس از مناطق زلزله زده در جریان این سفر گفت: بنده به عنوان نماینده تهران از رئیس دفترم در منطقه یافت آباد چندین کامیون کمک برای زلزله زدگان این استان ارسال کردیم.

افتخاری با بیان اینکه تهران و آذربایجان شرقی برای ما فرقی ندارد، گفت: ما برای ابراز همدردی با زلزله زدگان این استان، به تبریز سفر می‌کنیم و همه ما حکم یک خانواده را داریم و باید برای همه کشور دغدغه داشته باشیم.

به گفته وی، این دغدغه‌ها را به مجلس نیز منتقل و کمک می‌کنیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در خاتمه تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در تبریز به کاهش آلام مردم شریف و درد روحی آنان کمک می‌کند و تسکین می‌بخشد.

۱۳۹۱/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...