نسخه چاپی

استراتژی روحانی وعده دادن برای آینده است

استراتژی آقای روحانی برای ماه‌های آینده كارنامه‌سازی، انكار مشكلات مردم، تخریب رقبا و منتقدان و وعده دادن به آینده است.

به گزارش نما ، مهدی محمدی عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: اگر به آخرین نظرسنجی که توسط مراکز دولتی و غیردولتی انجام شده است رجوع کنیم چند نکته درباره کارنامه آقای روحانی شاخص است.

محمدی بر همین اساس افزود: عموم کسانی که از آنها نظرخواهی شده معتقدند وضعیت اقتصادی کشور رو به بدتر شدن است و مهمترین عامل را نیز عملکرد دولت آقای روحانی می‌دانند.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت پس از سه سال بالاخره مجبور شد، بپذیرد که اشتغال مشکل اول مردم است، گفت: بخش اعظم کسانی که از آنها نظرخواهی شده است معتقدند که عملکرد دولت موجب وضعیت فعلی رکود و بیکاری تا این مرحله شده و قضاوت مردم کاملا شفاف و شکل یافته است.

وی ادامه داد: استراتژی آقای روحانی برای ماه‌های آینده مبتنی بر کارنامه‌سازی، انکار مشکلات مردم، تخریب رقبا و منتقدان و وعده دادن به آینده است.

محمدی با بیان اینکه آقای روحانی درباره مشکلات مردم از جمله بیکاری صرفاً صحبت می‌کند، یادآور شد: مردم در مقابل مشکلات خود سخنرانی نمی‌خواهند بلکه می‌خواهند مشکلات آنها حل شود یا حداقل دولت برنامه خود را ارائه کند اما دولت نه قادر به حل مشکلات اقتصادی مردم است و نه برنامه‌ای برای این کار دارد.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ چیز بدتر از انکار مشکلات مردم نیست، تصریح کرد: برآورد خود دولت نشان می‌دهد که هیچ خانواده‌ای در کشور نیست که به نوعی درگیر مسأله اشتغال و بیکاری نباشد از این رو وقتی این مشکلات را انکار و افزایش نرخ ارز را ناشی از رونق اقتصادی تحلیل می‌کنند، درواقع فهم و ادراک مخاطبان را دست کم گرفته‌اند.

وی تأکید کرد: این نوع موضع‌گیری بدتر از این است که دولت صادقانه مشکلات را بپذیرند و به وجود مشکلات و ناتوانی خود در حل آنها اذعان و اعتراف کنند اما انکار مشکلات منجر به لجاجت ملی خواهد شد.

محمدی درباره برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای دغدغه‌های مردم، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه اعلام موجودیت هم تصریح کرده است که تغییرات اساسی و بنیادی در دستگاه اجرایی برای قرار گرفتن دولت در مسیر حل مشکلات مردم لازم است.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه استراتژی اعتماد به خارج و حل مشکلات از مسیر تعامل با کشورهایی که خود را دشمن جمهوری اسلامی تعریف کرده‌اند باید تغییر کند، افزود: دولت باید به ظرفیت‌های ملی و درونی توجه کرده و راه‌حل مشکلات را بازگشت و توجه به داخل کشور قرار دهد چرا که در غیر این صورت مشکلات حل نخواهد شد.

وی اظهار داشت: بنابراین جبهه مردمی نیروهای انقلاب مکانیزمی برای انتقال این مطالبه از کف جامعه به سطح نخبگان و سیاسیون و مدیریت فضای انتخاباتی، سیاسی و رسانه‌ای بر اساس این دیدگاه است که دولت باید به مردم بازگردد چرا که صاحب دولت، مردم هستند و مشکلات آنها باید در اولویت قرار بگیرد.

محمدی در پایان تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی و از طریق مشارکت‌ طلبیدن توده‌های مردم و همچنین ایجاد سازوکاری برای ابراز عقیده آنها درباره مسائل اساسی کشور درصدد است شرایطی را به وجود آورد که راهبرد بازگشت دولت به مردم و منطبق شدن اولویت‌های مردم و دولت محقق شود.

۱۳۹۵/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...