نسخه چاپی

عضو خبرگان رهبری در گفتگو با نما:

تشیع انگلیسی برای مقابله با اسلام راه «نفوذ» را برگزیده است

عکس خبري -تشيع انگليسي براي مقابله با اسلام راه «نفوذ» را برگزيده است

عضو خبرگان رهبری، گفت: آمریكا و انگلیس، اسلامی را می خواهند كه نام اسلام باشد اما حقیقت اسلام نباشد، اسلامی كه عملا اراده آمریكا و انگلیس را محقق كند.


دکتر امان الله علیمرادی، عضو خبرگان رهبری در خصوص نقش کشورهای غربی در ایجاد فرقه های انحرافی به نما گفت: موضوع ایجاد فرقه های مذهبی برای مبارزه با دین همیشه در دستور کار مستکبران، استعمارگران و به ویژه انگلیسی ها بوده است و آنان عده ای از شیعیان را تحت عنوان شیعه انگلیسی با تاسف اجیر و حمایت می کنند و این هم یکی دیگر از نقشه های آنها برای مبارزه با اسلام ناب محمدی است.
وی ادامه داد: دشمن در اهل سنت، برای مبارزه با اسلام ناب محمدی وهابیت را ایجاد کرد و انگشت بر حساسیت های مذهبی می گذارد و در این راستا فریب خوردگان، اقداماتی انجام می دهند که افکار جهانی نمی پسندد و این اقدامات را به شیعه نسبت می دهند، آمریکا و انگلیس، اسلامی را می خواهند به جهان القا کنند که اهل مماشات با مستکبران عالم است، شیعه و اسلام را به گونه ای تبیین کنند که عملا ابزار تحقق اراده آنها شوند، آنها این گونه اسلامی را می خواهند که نام اسلام باشد اما حقیقت اسلام نباشد. اسلامی که عملا اراده آمریکا و انگلیس را محقق کند.
علیمرادی تصریح کرد: آسانترین روش مبارزه با مذهب از طریق خود مذهب است، چون اگر به عنوان تقابل با مذهب عملی انجام دهند، افکار عمومی مسلمانان نمی پذیرد، ولی زمانی که با سیاست، شیطنت و تزویر آنچه را که می خواهند به نام اسلام و شیعه محقق کنند به مقصودشان می رسند.
وی افزود: هشدار مقام معظم رهبری بر شناخت شیعه انگلیسی به دلیل این است که به همه شیعیان و دنیا تفهیم کنند که به نام شیعه، علیه شیعه اقدام و مبارزه می شود و متاسفانه بعضی از شیعیان و عالم نمایان با آنها همیاری می کنند، این بلایی است که دنیای شیعه به آن مبتلا گشته است.
عضو خبرگان رهبری در خصوص عملکرد شیعه انگلیسی در عزادای حضرت ابا عبدالله(ع) گفت: می خواهند از طریق قمه زدن به جهان القا کنند که شیعیان انسانهایی خشن هستند که کارهای غیر عاقلانه انجام می دهند و این عملکرد موجب وهن شیعه است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه همه بزرگان دین، مراجع تقلید و علمای شیعه در میدان حاضرند و همه همت خود را به کار می گیرند که به جهان تفهیم کنند، آنچه که از ناحیه شیعه انگلیسی به نام شیعه تبیین می شود، انحراف از شیعه و اسلام است و ادامه داد: به طور خاص در این موضوع، مقام معظم رهبری با یک جدیت ویژه از همه فرصت ها در این خصوص استفاده می کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...