نسخه چاپی

ماجرای پرداخت 5 میلیون تومان به كاركنان فرودگاههای كشور چیست؟

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده كه اخیرا به عموم كاركنان فرودگاههای كشور 5 میلیون تومان داده شده است.

به گزارش نما,حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور 5 میلیون تومان داده شده است عنوان کرد: ما از خود کارکنان فرودگاه مهرآباد تهران شنیدیم که نفری 5 میلیون تومان به تمام کارکنان پرداخت شده ولی منبعی که این پول از آنجا آمده باشد و جزئیات بیشتر ماجرا هنوز مشخص نیست؛ حتی به این کارکنان گفته شده که مبلغی دیگر تا حد سه میلیون تومان در آینده به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: تعجب می کنیم در شرایطی که دولت مرتبا مشکلات خود را بیان می کند و از کمبود اعتبارات می گوید، چگونه مبالغ اینچنینی پرداخت می شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما البته مخالف پرداخت و کمک به کارکنان نیستیم بلکه می گوییم اگر بنا است پرداختی صورت بگیرد به همه کارکنان کشور اعم از کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ ضمن آنکه چرا به آن اقشاری که شغل و درآمدی ندارند و یا مددجوی کمیته امداد و بهزیستی هستند، نباید این پول داده شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خواستار توضیح دولت در خصوص پرداخت 5 میلیون تومان پول به عموم کارکنان فرودگاههای کشور شد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...