نسخه چاپی

تدابیر شدید امنیتی در كربلا یك روز پس از نجف

یك روز پس از افزایش تدابیر امنیتی در استان نجف، استان كربلا نیز از صبح امروز شاهد تشدید تدابیر امنیتی پیشگیرانه برای حفظ جان مردم است.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای امنیتی استان کربلا از صبح امروز در پی مخابره اطلاعاتی مبنی بر احتمال اقدامات تروریستی، در خیابان‌ها و جاده‌های شهر و استان کربلا حضور گسترده یافته‌اند.

به نوشته خبرگزاری «نون»، سخنگوی فرماندهی پلیس کربلا در این باره گفته است که ایجاد موانع امنیتی و حضور گسترده نیروهای پلیس به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای حفاظت از جان شهروندان پس از مخابره اطلاعاتی مبنی بر احتمال اقدامات تروریستی صورت گرفته است.

روز گذشته (سه شنبه) نیز استانداری نجف اشرف از افزایش تدابیر امنیتی در این استان با هدف منع نفوذ مجدد عناصر تروریستی تکفیری داعش خبر داده بود.

او گفته بود که نفوذی‌ها[ی داعش] قصد داشتند با خودروهای مملوء از موشک و مواد منفجره از نوع سی.4، داخل شهر شوند و غیرنظامیان را هدف بگیرند.

روز دوشنبه نیز پنج تروریست داعشی در جنوب استان نجف در شمال محله قادسیه پس از برخورد به ایست بازرسی، با نیروهای عراقی درگیر شدند و خود را منفجر کردند که در جریان این حادثه شش نفر کشته و ده تن دیگر زخمی شدند.

در هفته جاری استان‌های عراق شاهد اقدامات تروریستی خون باری بوده است، از انفجارهای خونین بغداد تا یورش تروریست‌های داعش به شهر سامراء و همچنین نفوذ برخی عناصر تروریستی به استان نجف و انفجارهای استان الانبار که نیروهای امنیتی عراق را در حالت آماده‌باش کامل قرار داده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...