نسخه چاپی

سرمربي سابق تيم ملي تكواندو:

اگر از ایران رفتم نگویید خائن هستم!

رضا مهماندوست گفت: «آنقدر در مورد تكواندو و حواشی پیرامون آن حرف زدیم كه دل درد گرفتیم ولی گوش شنوایی وجود ندارد!»

6.jpg


ایلنا نوشت: رضا مهماندوست با اشاره به جلسه شورای گروه کار‌شناسی فنی در فدارسیون تکواندو گفت: «در حالیکه کاروان تکواندوی ایران با ۳ تکواندوکار محمد باقری‌معتمد، یوسف کرمی و سوسن حاجی پور در رقابت‌های المپیک لندن حضور یافت، آن‌ها می‌گویند ما با ۲ ورزشکار در المپیک حاضر بودیم. متاسفانه آقایان دنبال توجیه عملکرد خود هستند تا از بد‌ترین چیز‌ها تا بهترین‌ها را به سود خود رقم بزنند.»

مهماندوست تاکید کرد: «در جلسه گروه کار‌شناسی فنی فدراسیون من را دعوت نکردند چون اعتقاد دارند من دشمن آن ها محسوب می‌شوم، البته اگر دعوت هم می‌کردند قبول نمی‌کردم. ما آنقدر در مورد تکواندو و حواشی پیرامون آن حرف زدیم که دل درد گرفتیم ولی گوش شنوایی وجود ندارد. در آسیا قهرمانی را از دست دادیم، در المپیک ناکام بودیم، حتماً باید در رقابت‌های جام جهانی هم ناکام شویم تا بعد از آن آقایان دست به تغییر بزنند.»



سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه در فدراسیون تکواندو کار از رئیس فدراسیون گذشته، ادامه داد: «او ۲۰ سال است در فدراسیون مشغول به کار است و یکی – دو ماه دیگر هم انتخابات تکواندو برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید آن موقع چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. آقایان در فدراسیون عده‌ای را دور خود جمع کرده‌اند که کسی جرأت انتقاد ندارد.»

وی با بیان اینکه اگر به جای یوسف کرمی یک تکواندوکاری که کمربند قرمز یا آبی هم داشت به المپیک لندن اعزام می‌شد نتیجه بهتری نسبت به او می‌گرفت، عنوان داشت: «واقعاً کرمی افتضاح بود، هیچ‌گاه یوسف را در میدان مسابقه تا این اندازه ضعیف و ناتوان ندیده بودم.»
مهماندوست متذکر شد: «همانطور که مسابقه کرمی را می‌دیدم، اشک می‌ریختم. صورت یوسف کج شده بود، در نبرد با تکواندوکار انگلیس دهانش پرخون شده بود. من حرفم این است که اگر مهماندوست‌ از بین رفت، مهم نیست، اما مسئولان به داد تکواندو برسند.»



سرمربی سابق تیم ملی اظهارداشت: «من که دیگر با تکواندو کاری ندارم. پیشنهاد خارجی هم داشتم که نپذیرفتم. خود من سرمربی تیم ملی تکواندوی تایوان بودم که قهرمان المپیک شدیم و در‌‌ همان رقابت‌ها ۲ ورزشکار ایرانی را شکست دادیم، آن‌ها از من خواستند به ایران برگردم و در حالیکه ۴ سال قبل اوضاع تکواندو به هم ریخته بود، هادی ساعی مقابل حریف افغانستان شکست خورده بود و یوسف کرمی هم نتوانسته بود کسب سهمیه کند به من گفتند بیا ولی دائما ما را متهم می‌کردند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «همین رئیس فدراسیون تکواندو در آن زمان به من می‌گفت تو خائن هستی که سرمربیگری تایوان را بر عهده داری. حالا هم می‌گویم من اگر از ایران رفتم نگویند خائن هستی.»

۱۳۹۱/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...