نسخه چاپی

رئیس جمهور به مازندران سفر می كند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاكید بر توجه ویژه دولت به زیرساخت‌های مازندران گفت: رئیس جمهور در آینده ای نزدیك برای افتتاح چند پروژه به مازندران سفر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، محمود واعظی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید سرمایه‌گذاری‌های بسیاری خوبی در مازندران انجام شده است.

وی صادرات نفت را در حال حاضر بی‌سابقه دانست و افزود: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تلاش کرده‌ایم زمینه فعالیت‌های بهتر بخش خصوصی فراهم شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مازندران در حوزه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور رتبه بسیار خوبی دارد، به انتخابات سال 96 اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال حاشیه‌سازی نیست و در راستای قانون برای برگزاری صحیح و سالم انتخابات تلاش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برخی جریان‌های سیاسی در کشور با استفاده از تریبون‌های رسمی و غیررسمی به دنبال تخریب دولت فعلی هستند.

واعظی، بزرگ‌ترین سرمایه دولت تدبیر و امید را مردم دانست و افزود: دولت یازدهم فراجناحی است و متعلق به هیچ حزبی نیست.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، افزود: عده ای بدون توجه به افتخارآفرینی‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای، به دنبال منافع حزبی و جناحی هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: برای رفع مشکلات آب شرب غرب استان مازندران تلاش‌های جدی خواهم داشت و پهنای باند در مازندران نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

وزیر معین اقتصاد مقاومتی در مازندران ادامه داد: رئیس جمهور در آینده برای افتتاح چند پروژه به مازندران سفر خواهد کرد. دولت یازدهم تلاش کرده تحت حمایت‌های مقام معظم رهبری به وعده‌هایی که داده بود جامه عمل بپوشاند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت یازدهم تلاش کرد با مهار تورم، ثبات اقتصادی را در کشور برقرار سازد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...