نسخه چاپی

وخامت بیماری ملكۀ انگلیس

اندرو گیمسون روزنامه نگار و نویسنده زندگی خاندان سلطنتی انگلیس می‌گوید ظاهراً ملكه انگلیس بیمارتر از آن چیزی است كه كاخ باكینگهام ادعا می‌كند.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز؛ اندرو گیمسون روزنامه نگار و نویسنده کتاب «پادشاهان و ملکه‌ها: مختصری از زندگی فرمانروایان انگلیس از سال 1066» می‌گوید با توجه به اینکه الیزابت دوم ملکه انگلیس مدتی طولانی است که در انظار مردم دیده نشده است، احتمالاً بیمارتر از آن چیزی است که کاخ باکینگهام ادعا می‌کند؛ زیرا وی شخصی وظیفه‌شناس است و با یک سرماخوردگی مسئولیت‌های خود را رها نمی‌کند.

گیمسون افزود: «کاملاً طبیعی و قابل فهم است که مسئولان باکینگهام نمی‌خواهند قضاوت زود هنگام داشته باشند، اما عدم حضور وی در کلیسا به مناسبت عید کریسمس به خاطر یک سرما خوردگی ساده احمقانه به نظر می‌رسد؛ زیرا هیچ‌گاه خانواده سلطنتی به خاطر سرماخوردگی یا آب و هوای بد از وظایف و مسئولیت‌های خود عدول نکرده است».

گیمسون تاکید کرد «این رفتار کاملاً طبیعی است، تصور کنید یکی از افراد نزدیک خانواده خودتان بیمار باشد. چه می‌گویید؟ حرف‌هایی از قبیل مشکلی نیست، حالش از دیروز بهتر است، همه چیز خوب است و سعی می‌کنید تاریخ و تقویم را در خصوص بیماری وی فراموش کنید».

گیمسون در آخر گفت: «بنابراین فکر می‌کنم در این شرایط خیلی سخت است تا بتوانیم اطلاعاتی از خانواده سلطنتی به دست بیاوریم».

۱۳۹۵/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...