نسخه چاپی

ذوالنور در گفتگو با نما:

حیات معاندین و اپوزیسیون حیات انگلی است/ هدف از نگارش نامه به ترامپ خوش خدمتی برای امریكاست

عکس خبري -حيات معاندين و اپوزيسيون حيات انگلي است/ هدف از نگارش نامه به ترامپ خوش خدمتي براي امريکاست

عضو كمیسیون امنیت و سیاست خارجی گفت: حیات سران فتنه، ضد انقلاب ها، اپوزیسیون و معاندین خارج از كشور حیات انگلی است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رئیس کمیته هسته ای مجلس و عضو کمیسیون امنیت و ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به نامه چندتن از معاندین نظام به ترامپ، گفت: این ضد انقلاب ها در نامه خود به ترامپ خواستار فشار بیشتر و تشدید تحریم ها بر جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی در ادامه افزود: ضد انقلاب ها به دو منظور به ترامپ نامه نوشته اند یکی این که خصومت و عنادی که به مردم ایران دارند را بار دیگر به مردم کشورمان اعلام کنند و اگر این کار را انجام ندهند مردم آنها را با عناوین معاند و ضد انقلاب و اپوزیسیون نمی شناشند.

ذوالنور اظهار داشت: این سی نفر بار دیگر با نوشتن نامه به ترامپ نشان دادند که منافعشان با منافع ما در تضاد است.

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر این مطلب که بر روی کره خاکی هیچ دشمنی بدتر از آمریکا برای مردم کشورمان وجود ندارد، ادامه داد: بروز خصومت و عناد خباثت به حدی رسیده است که به برترین دشمن نامه نوشته اند و از آن درخواست دشمنی علیه ملت خود را کرده اند.

نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: این سی نفری که به ترامپ نامه نوشته اند، به هیچ یک از مسائل انسانی و اخلاقی که حتی در میان افراد و گروه هایی که دین هم ندارند توجه نکردند و این نوع رفتار بدترین رفتاری است که یک انسان می تواند در برابر همنوع خود آن را اجرا کند.

به گفته عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون سران فتنه، ضد انقلاب ها، اپوزیسیون و معاندین خارج از کشور حیات انگلی دارند، اظهار داشت: از آنجایی که ملت ایران مشت محکمی بر سینه معاندین زده و آنها از کشور متواری شده اند از این رو باید نوکری در خانه اجانب را کنند.

وی نوشتن نامه سی نفر از معاندین به ترامپ را اعلام بیعتی برای ادامه امضای اترازقشان برشمرد و اذعان داشت: این افراد با نوشتن نامه به ترامپ به دنبال این هستند تا بار دیگر در میان سران غرب احساس امیدی را به خود ایجاد کنند تا شاید مجددا دولتمردان غربی از آنها به عنوان دستمالی که آلو دگی ها را پاک می کنند از این افراد نیز بهره بگیرند.

ذوالنور بیان کرد: معاندین برای ادامه حیات و ارتزاق دوام و بقاء خود در آمریکا و غرب مجبور هستند هرچند یک بار آمادگی و خوش خدمتیشان را به سران آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی در خاتمه گفت: گاهی ممکن این معاندین و مخالفین نظام برای ادامه زندگی خود در غرب و آمریکا دست به ترور، انفجار، بیانیه و صحبت در رسانه های سلطه علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...