نسخه چاپی

فدراسیون فوتبال عراق در انتظار پاسخ كی‌روش

عضو فدراسیون فوتبال عراق از برگزاری بازی تداركاتی تیم ملی این كشور با اردن در تهران و انتظار برای دریافت پاسخ همتای ایرانی خود خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فالح موسی، عضو ارشد فدراسیون فوتبال عراق گفت: راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی عراق درخواست دو بازی تدارکاتی در تهران پیش از اولین دیدار دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر استرالیا را ارائه داد و ما نیز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستادیم.

وی اظهار داشت: تصمیم گرفتیم اولین بازی تدارکاتی عراق برابر اردن در روز دوازدهم ماه مارس میلادی (22 اسفند ماه) باشد. پیش از این در مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با اردن در امان بازی کردیم و این بار خواستیم طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال این کشور میزبان تیم ملی اردن در تهران باشیم.

فالح موسی درباره بازی دوم تیم ملی عراق برابر ایران یا لبنان در روز 27 اسفند ماه سال جاری در تهران گفت: فدراسیون فوتبال عراق درخواستی را به همتای ایرانی خود ارسال کرده و منتظر پاسخ سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور که فعلا در ایران حضور ندارد هستیم. فدراسیون فوتبال ایران به سرعت پس از بازگشت سرمربی تیم ملی این کشور به تهران پاسخ درخواست ما برای برگزاری بازی تدارکاتی خواهد داد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...