نسخه چاپی

انهدام اتاق عملیات ارتش عربستان در نجران

بر اثر حمله نیروهای یمنی به مواضع نیروهای عربستان در نجران، ۶ نظامی سعودی كشته و ۹ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از المسیره نوشت: ارتش و کمیته‌های مقاومت مردمی یمن، اتاق عملیات مشترک سعودی‌ها را در گذرگاه الخضراء واقع در نجران در جنوب عربستان هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن 6 نظامی سعودی و زخمی شدن 9 نظامی دیگر شد.

نیروهای یمنی همچنین مزدوران سعودی را در منطقه عسیلان واقع در استان شبوه هدف حملات خود قرار داده و علاوه بر به هلاکت رساندن تعدادی از مزدوران، تجهیزات آنها را نیز منهدم کردند.

این در حالی است که روز پنج شنبه ارتش و کمیته های مردمی یمن پادگان شعب الجن در منطقه باب‌المندب را هدف شلیک موشک بالستیک قرار دادند که بر اثر آن، بیش از 150 تن از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

این اولین حمله بالستیکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سال 2017 میلادی است.

ارتش یمن از ابتدای تجاوز عربستان تاکنون بارها با موشک‌های بالستیک و غیربالستیک مواضع مزدوران و متجاوزان در داخل و خارج این کشور را هدف قرار داده است.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است.

رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...