نسخه چاپی

توسعه بی حجابی از بزرگترین نقش های دشمنان در كشور

امام جمعه مشهد گفت: توسعه بی حجابی از بزرگترین نقش های شوم دشمنان در كشور است

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما،آیت علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار توسعه بی حجابی از بزرگترین نقش های دشمنان در کشوربارگاه ملکوتی امام رضا ع در رواق دارالمرحمه با حضور زایران و مجاوران این امام همام برگزار شد، افزود: در مساله زندگی انسان ها خداوند یک راهبرد مشخصی به عنوان راهنما قرار داده است و ما باید زندگی خود را با راهبرد قرآنی تطبیق دهیم تا در این دنیا و آخرت سعادت مند شویم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید در تمام مسائل دنباله روی پیامبر (ص) باشیم و از ایشان در تمام زندگی خود الگو بگیریم.

وی گفت: افرادی می توانند دنباله روی پیامبر اکرم (ص) باشند که دو خصوصیت مهم را در زنگی داشته باشند و آن دو خصوصیتاین است که یکی خداباور باشند و دومی همیشه به یاد خدا باشند.

خطیب جمعه مشهد مقدس در بخش دیگری از خطبه های خود به موضوع دوران امامت امام حسن عسگری اشاره و اظهار کرد: امام حسن عسگری در شرایط بسیار سختی امامت کردند و در آن دوران مردم بصیرت این زمان را نداشتند و حضرت با تمام سختی شرایط را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن اشاره به واقعه 17 دی ماه که یادآور واقعه تلخ کشف حجاب اجباری توسط ، رضا خان مزدور در کشور بود بیان کرد: در آن سال رضا خان مزدور که دست نشانده انگلیسی های خبیث در کشور بود طرح کاملا برنامه ریزی شده بریتانیای ها را در کشور با هدف براندازی حجاب اجرا کرد.

وی گفت: انگلیسی ها این طرح را با هدف توسعه فحشا و بی بردباری در کشور اجرا نکردند بلکه اهداف بالاتری داشتند و آن هدف چیزی نبود جز خالی کردن کشور از نیروی انسانی کار آمد و اندیشمند بدون وابستگی فرهنگی به دین.

خطیب جمعه مشهد مقدس افزود: انگلیسی ها در اجرای این طرح اهداف بلند مدتی داستند که خوشبختانه به برکت وجود امان زمان(عج) در اهداف خود شکست خوردند.

آیت علم الهدی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که جوانان انقلابی ما در نسل سوم انقلاب پیشرفته تر از جوانان انقلابی هستند و نشانه این موضوع دانشمند شهید احمدی روشن است که از نسل سوم انقلاب بود و در دامن یک مادر انقلابی پرورش پیدا کرد.

وی گفت: زن های انقلابی، نسل سوم انقلاب را به وجود آوردند و به درستی که زنان مسلمان و با ایمان جامعه نیروهای انسان ساز در کشور هستند.

خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه بی حجابی منشا تمام فسادها در کشور هستند افزود: همه ما باید اصول اسلامی و انقلابی را در جامعه رعایت کنیم چرا که توسعه بی حجابی بزرگترین نقشه شوم دشمنان در کشور ماست.

وی در پایان گفت: دشمنان در هشت سال جنگ با ایران اسلامی نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و مطمئن باشید که با جنگ نرم هم نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه بزنند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...