نسخه چاپی

دشمن در صدد ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است

یكی از مراجع تقلید گفت: دشمن می‌داند كه نقطه قوت ما ولایت فقیه است و در صدد ضربه زدن به این جایگاه مهم و ارزشمند است.

به گزارش نما به نقل از میزان، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان قم، با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که هیچ‌گاه عمل بندگان خود را ضایع نخواهد کرد، به ویژه این مساله برای کسانی که برای اسلام هجرت و به شهادت رسیده‌اند بیشتر نمایان است.

وی با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی شهدا تصریح کرد: ارزش کار شهدا نزد خداوند باقی است و از بین نخواهد رفت و این جایگاهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های دهه بصیرت خاطرنشان کرد: اگر اطاعت از بزرگان و علما نباشد دشمن بر ما مسلط خواهد شد و باید تمام مراحل زندگی اجتماعی و فردی پشت سر رهبری باشیم.

وی دوری از رهبری را موجب خوشحالی دشمن دانست و افزود: دشمن می‌داند که نقطه قوت ما ولایت فقیه است و در صدد ضربه زدن به این جایگاه مهم و ارزشمند است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فتوای میرزای شیرازی در جریان تحریم تنباکو اظهار کرد: در این جریان انگلیسی‌ها به قدرت علما در بین مردم پی بردند و سعی داشتند همواره به این جایگاه ضربه بزنند که باید هوشیار بوده و دست از بزرگان دینی خود نکشیم.

۱۳۹۵/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...