نسخه چاپی

واكنش نویر به پیشنهاد نجومی چینی‌ها

من توجهی به این چیزها ندارم چون دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ هستم. هر 5 یا 6 سال یك بار چنین چیزی پدیدار می‌شود، یك بار اماراتی‌ها و حالا چینی‌ها، اما من فقط روی فوتبال تمركز كرده‌ام.

به گزارش نما به نقل از تابناک، مانوئل نویر که در حال حاضر به همراه تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در اردوی زمستانی این تیم در دوحه قطر به سر می‌برد، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما به این اردوی تمرینی نیاز داشتیم و تأثیرش را هم تا کنون دیده‌‌ایم. در تابستان هم چنین اردوی مشابهی داشتیم و امیدوارم این اردوی تمرینی به ما کمک کند.

وی همچنین در خصوص تقابل باواریایی‌ها با توپچی‌های لندن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: برای ما غیرطبیعی است که در بازی رفت میزبان آرسنال هستیم. در مورد آرسنال هم باید بگویم که لیگ برتر لیگی طولانی است و معلوم نیست آنها در ماه فوریه در چه سطح از آمادگی باشند.

دروازه‌بان تیم ملی آلمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره پیشنهادات میلیونی چینی‌ها به ستاره‌های فوتبال جهان تأکید کرد: من توجهی به این چیزها ندارم چون دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ هستم. هر 5 یا 6 سال یک بار چنین چیزی پدیدار می‌شود، یک بار اماراتی‌ها و حالا چینی‌ها، اما من فقط روی فوتبال تمرکز کرده‌ام.

۱۳۹۵/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...