نسخه چاپی

لاریجانی:مخلص همه امامزاده‌ها هستیم از دَم

فریادهای بی‌وقفه قاضی‌پور در صحن مجلس

فریادهای بی وقفه نماینده مردم ارومیه در مجلس كه می گفت: «كارگران، كارگران»، فراموشی آقای رئیس درباره سالروز 19دی و امامزاده های «واجب التعظیم» در جلسه امروز مجلس، حاشیه ساز شد.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز،در هنگام بررسی ماده 109 گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه ششم توسعه، موضوع ورزش همگانی داغ شد. در این مدت صدای فریادهای مداوم نادر قاضی پور برای اضافه شدن کارگران به متن به گوش می رسید. قاضی پور می خواست که عبارت «کارگران» به متن اضافه شود تا بودجه ورزش همگانی به کارگران نیز تعلق بگیرد. او معتقد بود که در ابتدا کارگران هم در متن بوده، اما کمیسیون تلفیق سخن او را تایید نکرد و لاریجانی گفت که اگر در متن نبوده، عبور می کنیم. اما صدای قاضی پور قطع نشد که داد می زد کارگران، کارگران!

دست آخر لاریجانی گفت که منظور از ورزش همگانی، ورزش همه است، به دانشجوها و کارگران نیز می رسد. البته باز هم تحرکات و صدای قاضی پور قطع نشد.

فراموشی علی لاریجانی نیز حاشیه ساز شد. دو نماینده نسبت به سکوت لاریجانی نسبت به واقعه 19دی تذکر دادند. حسینعلی حاجی دلیگانی در ابتدای اخطارش این موضوع را به لاریجانی گوشزد کرد. او گفت: آقای دکتر امروز 19 دی هست،‌ انتظار داشتیم تبریک بگویید. لاریجانی پاسخ داد: بله، من فراموش کردم.

جواد ابطحی نیز در زمان دیگری به این موضوع اشاره کرد و گفت: امروز سالروز قیام مردم قم است، شما به عنوان نماینده مردم قم باید چیزی می گفتید. لاریجانی پاسخ داد: من عرض کردم که من فراموش کردم اما حالا شما فرمودید.
ماده 112 درباره اماکن زیارتی است و مشهد، قم و شیراز به عنوان شهرهای زیارتی در آن قید شده است اما جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان اصرار داشت که شهرری و مشهد اردهال که به گفته او امامزاده های واجب التعظیم دارند، به این شهرها اضافه شوند. او پیشنهادش را به عنوان رفع ابهام مطرح کرد اما لاریجانی تاکید کرد که ابهامی در متن نیست و گفت: همه شهرهای ایران امام زاده دارند و همه هم واجب التعظیم هستند. ما مخلص همه امام زاده ها از دم هستیم تا آخر. اگر کمیسیون بگوید اضافه کنیم،‌ اضافه می کنیم.

۱۳۹۵/۱۰/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...