نسخه چاپی

450 كیلوگرم هروئین در استان اصفهان كشف شد

450 كیلوگرم هروئین در مناطق كویری استان اصفهان از سوی ماموران انتظامی كشف شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان روز یکشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کاشان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مقدار مواد افیونی به تازگی در ادامه برخورد با کاروان اشرار حمل کننده مواد مخدر در یکی از مناطق کویری استان اصفهان کشف شده است.
وی افزود: در این خصوص سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اظهار نظر تیم عملیاتی مبارزه با مواد مخدر، خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه عملیات مبارزه با مواد مخدر در اولویت کاری مجموعه مسئولان استان اصفهان به خصوص نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: در 9 ماه گذشته 25 تن انواع مخدر از سودگران مرگ در این استان کشف شده است.
سردار آقاخانی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق در استان اصفهان نیز گفت: مقدار کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال 200 درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: به اقرار مسئولان اقتصادی برخورد با کالای قاچاق دراین استان تاثیر بسزایی در تولید به ویژه تولید کالای ایرانی داشته است.
در این آئین سرهنگ علی پورکاوه به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کاشان معرفی و از خدمات سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده پیشین تجلیل شد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...