نسخه چاپی

خروج بیست هزارواحد تولیدی وصنعتی از ركود در كشور

بیست هزارواحد تولیدی و صنعتی در كشور امسال از ركود خارج شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت امروز در همایش رونق تولید در مجتمع گل گهر سیرجان گفت:بیست هزارواحدی تولیدی وصنعتی کوچک ومتوسط درکشوربا چهارده هزار میلیارد تومان تسهیلات از رکود خارج شده اند.

رحمانی با اشاره اینکه استان کرمان پانصد میلیارد تومان از تسهیلات رونق تولید استفاده کرده است افزود:این استان با توجه به ظرفیتهای بالاواجرای طرحهای اقصاد مقاومتی دران می تواند سهم بیشتری ازاین تسهیلات داشته باشد.

وی درادامه استان کرمان را قطب تولید فولاد درکشوردانست وافزود:یازده میلیون تن فولاد در استان کرمان تولید می شود.

وی تجهیز معادن و نوسازی منابع و استفاده از تکنولژی پیشرفته و جدید را اولویت کاری وزارت صنعت/ معدن وتجارت اعلام کرد.

در این جلسه اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم گفت: استان کرمان از استانهای صنعتی و معدنی کشور است که اعمال درست ارزش افزوده رونق کسب و کار مردم و آبادانی استان را به دنبال دارد.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم درادامه به کسب رتبه دوم شهرستان سیرجان درجذب منابع اعتباری استان اشاره کردوافزود: برای اجرای سیستم ابیاری تحت فشار در باغات پسته سیرجان دویست میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیرعامل مجتمع معدنی گل گهر سیرجان هم ازسرمایه گذاری بیست ودو هزار میلیارد تومانی در این مجتمع خبر داد .

تقی زاده همچنین از تولید بیش از ده میلیون تن کنتسانتره و هفت میلیون تن گندله وبیش از یک میلیون تن اهن اسفنجی در نه ماهه امسال خبرداد.

وی افزود : امسال دو میلیون وششصدوبیست وهفت هزارتن محصولات و کنسانتره به ارزش 95 میلیون دلار تولید داشته ایم که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال سی وهفت درصد رشد دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...