نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و امام جمعه آبادان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و امام جمعه آبادان در پیام های جداگانه، عروج حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا در پیام امام جمعه آبادان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور به مناسبت عروج رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:خبر درگذشت ناگهانی یار و رفیق دیرین رهبر معظم انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، برای دوستداران و همراهان ایشان در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، غمبار و دردناک است.
بدون تردید مجاهدت ها و خدمات مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و سال های دشوار جنگ تحمیلی و تلاش های بعد از آن، از خاطره ملت شریف و بصیر ایران اسلامی پاک نمی شود.
اینجانب درگذشت این مجاهد فقید را به ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، غفران الهی برای شان مسلئت دارم.
گفتنی است زمان و مکان برگزاری مراسم یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی دفتر اینجانب، متعاقبا اعلام می شود.

***
اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در پیامی، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:درگذشت بزرگمرد انقلابی و خستگی ناپذیر فقیه و مجتهد زمان شناس و سیاستمدار بزرگ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شاگرد امام راحل و یاور رهبری را به همه ملت ایران و مردم شریف منطقه آزاد اروند، به ویژه به خانواده محترم و بازمانگان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو درجات در جوار رحمت الهی را برای وی خواستارم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه شنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...