نسخه چاپی

انصراف «مالاریا» از اكران/ سینماها فقط فردا تعطیل هستند

سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین وضعیت تعطیلی سینماها در روزهای عزای عمومی و فیلم‌های جدیدی كه به نمایش در می‌آیند را اعلام كرد.

به گزارش نما, غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره مصوبات جلسه ۲۰ دی‌ماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: روز سه‌شنبه سینماهای سراسر کشور تعطیل خواهد بود و دو فیلم جدید از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در سینماها اکران می‌شوند.

وی گفت: فیلم «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر و براساس درخواست توزیع‌کننده فیلم یعنی موسسه پخش فیلمیران مبنی بر عدم اکران فیلم، فعلا در سینماها نمایش داده نمی‌شود و طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمایش هر موقع تصمیم برای اکران این فیلم گرفته شود، باید در گروه آزاد به نمایش درآید.

فرجی همچنین اضافه کرد: به این ترتیب فیلم «شاباش» که به عنوان فیلم بعدی پس از اکران «مالاریا» در برنامه قرار داشت از چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه به سینماها می‌آید.

وی افزود: همچنین فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی خارج از سرگروه سینمایی از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه اکران می‌شود، البته سرگروه این فیلم پردیس سینمایی کوروش است که فعلا فیلم «نفس» در این سینما به کف فروش نرسیده است به همین دلیل «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» این یک هفته در گروه آزاد اکران می‌شود.

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

در «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی ، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعوای ٢ برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگی می‌کنند، سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

همچنین فیلم «شاباش» تولید سال 91 و به کارگردانی حامد کلاهداری است که داستان زندگی حاج احمد عباچی را با بازی اکبر عبدی روایت می‌کند که پول پیش خانه‌اش را در عروسی خواهرزاده‌اش شاباش می‌دهد و...

در این فیلم علاوه بر عبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری، سارا خوئینی‌ها، الیزابت امینی، کامران فیوضات و زهره حمید بازی می‌کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...