نسخه چاپی

خیلی ممنون كه دارید می‌بازید!

مهدی پاشازاده با انتقاد شدید از عملكرد بازیكنان تیم ملی گفت: خیلی ممنون كه دارید می‌بازید.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست یک بر صفر ایران برابر لبنان گفت: بازیکنان چیزی برای گفتن نداشتند. از دقیقه 45 تا 75 تنها یک کرنر نصیب ما شد و این نشان می‌داد چقدر بازی ضعیفی ارائه کردیم. در کل بازی یکی دو فرصت نصفه و نیمه داشتیم و به غیر از آن موقعیت دیگری نصیب ما نشد. ما هیچ برنامه‌ای در این بازی نداشتیم.

مدافع پیشین تیم ملی افزود: قبلاً هم گفته بودم همان‌طور که برابر اردن بازی کردیم مقابل لبنان بازی خواهیم کرد. وقتی کسی انتقاد می‌کند و به بازیکنان برمی‌خورد، دیگر چه باید گفت؟

پاشازاده در مورد اینکه در مقطع کنونی چه تصمیمی باید گرفت تا از این شرایط خارج شویم، اظهار داشت: مشکل اینجاست که اگر به جام جهانی نرویم باید 4 سال انتظار بکشیم. اگر این اتفاق بیفتد کی‌روش پولش را می‌گیرد و چمدانش را می‌بندد و می‌رود اما ما ایرانی‌ها هستیم که دچار مشکل می‌شویم.

وی ادامه داد: هنوز شانس صعود داریم اما باید برنامه‌ای وجود داشته باشد که بتوانیم صعود کنیم. از تیم ملی برنامه‌ای ندیدیم. اگر قرار است روی توپ‌های هوایی و ارسال از جناحین برنامه داشته باشیم باید از 3 مهاجم که نزدیک به هم بازی می‌کنند استفاده کنیم.

پاشازاده در مورد گلی که ایران دریافت کرد، گفت:‌ دروازه‌بان تقصیری نداشت و این مدافعان بودند که بد جاگیری کرده بودند. قانون ضربه کاشته این است که مدافعان باید نسبت به مهاجمان و توپ به دروازه‌ نزدیک باشند اما در این صحنه دیدیم مهاجم حریف به دروازه‌ نزدیک‌تر بود و روی جاگیری بد مدافعان ما توانست گلزنی کند.

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران درباره تحریم رسانه‌ها از سوی بازیکنان گفت: این تصمیم منطقی نیست. من هفته گذشته از این موضوع انتقاد کردم اما بازیکنان به من گفتند حرمت خودت را نگه دار. اصلاً شما (بازیکنان) در این اندازه نیستید که بخواهید جواب مرا بدهید، هر موقع توانستید دو بازی خوب مثل بازی با استرالیا و آمریکا انجام دهید، به جام جهانی بروید، برای این مردم افتخارآفرینی کنید و برای تیم‌های منتخب جهان و آسیا انتخاب شوید،‌ صحبت کنید.

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: شما اول به اردن گل بزنید و لبنان را ببرید، سپس صحبت کنید. ما از لبنان گل نخورده بودیم اما واقعاً خیلی ممنون که دارید می‌بازید. بفهمید چه پیراهنی را برتن کردید و اگر نمی‌توانید بازی کنید کنار بروید و بگذارید جوانان بیایند؛ جوانانی که انگیزه بیشتری دارند.

پاشازاده یادآور شد:‌ چرا همه به نسل ما احترام می‌گذارند؟ چرا همه از بازی استرالیا و آمریکا به نیکی یاد می‌کنند چون که ما آن موقع افتخارآفرینی و از نام ایران دفاع کردیم. بیاید دل مردم را شاد کنید و انتقادپذیر باشید اگر هم می‌بازید 10 موقعیت ایجاد کنید، بازی خوب انجام دهید و آن وقت ببازید.

۱۳۹۱/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...