نسخه چاپی

زیاده روی دختران انگلیسی در مصرف الكل

عکس خبري -زياده روي دختران انگليسي در مصرف الکل

تحقیقات جدید در انگلیس نشان می‌دهد مصرف مشروبات الكلی در بین كودكان انگلیسی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه دیلی میرور انگلیس، تحقیقات جدید حاکی است: تعداد کودکانی که دچار مشکل مصرف مشروبات الکلی در انگلیس هستند، در سالهای اخیر به شدت افزایش یافته است.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد: بیش از 3 هزار کودک انگلیسی زیر 12 سال فقط در سال گذشته مجبور شده‌اند که برای مشکل مصرف مشروبات الکلی درخواست کمک کنند.

در این تحقیقات آمده است: این آمار بیانگر افزایش 12 درصدی در هشت سال گذشته است به گونه‌ای که هر روز نزدیک به 6 کودک در نتیجه مصرف مقادیر زیادی مشروبات الکلی وارد بخش اورژانس بیمارستانها شده‌اند.

این تحقیقات می‌افزاید: بیمارستانهای انگلیس در طول 12 ماه گذشته بیش از 10 کودک زیر 14 سال را به خاطر مشکلات ناشی از مصرف مشروبات الکلی تحت درمان قرار داده‌اند.

بر اساس این تحقیقات، برخی بیمارستانهای انگلیس با دست کم یک کودک در هفته روبه‌رو هستند که در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی کرده است.

این در حالی است که گزارش منتشر شده اخیر نیز نشان می‌دهد، دختران انگلیسی نسبت به همتایان غربی خود بدترین مصرف کننده مشروبات الکلی هستند به گونه‌ای که از هر سه دختر زیر 13 سال انگلیسی یک نفر در مصرف مشروبات الکلی به میزان دوبار در هفته زیاده‌روی می‌کند.

۱۳۹۱/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...