نسخه چاپی

واكنش قلعه نویی به شایعه حضورش در تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال استقلال مذاكره با فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی را تكذیب كرد و گفت:« اجازه بدهید به آرامش تیم ملی كمك كنیم و با پرداختن به موضوعات جانبی تمركز تیم ملی و بازیكنان را بر هم نزنیم.»

به گزارش نما، «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال استقلال که بعد از ناکامی تیم ملی برابر لبنان، بحث حضور احتمالی اش بجای «کارلوس کی‌روش» برسر زبان ها افتاد درگفت و گویی با خبرنگار ورزشی جهان هر گونه مذاکره با فدراسیون را تکذیب کرد.

متن گفت و گو با این مربی را در زیر می خوانید:

* در ابتدا بفرمایید درباره شکست تیم ملی چه نظری دارید؟

- من هم مثل همه بازی را درست ندیدم زیرا قطع و وصل می شد و از کیفیت بالایی برخوردار نبود اما معتقدم در این شرایط باید حواس مان باشد که با انتقاد نادرست فضا را بدتر نکنیم؛ ما بازی حساسی با کره جنوبی داریم که نباید قبل از آن مسابقه اجازه دهیم تیم ملی آسیب ببیند. در این شرایط باید بجای تخریب به هم کمک کنیم چون بحث ملی مطرح است و با نرفتن به جام جهانی همه فوتبال ایران ضرر می کند.

*صحبت های وکیل شما با رسانه ها، شایعه حضور احتمالی تان در تیم ملی را به راه انداخت.

- بنده در جریان آن مصاحبه نبودم و ایشان نظرات خودشان را گفته اند.

* یعنی با شما هماهنگ نبودند؟

- ایشان وکیل من هستند و در مسایل حقوقی و شکایت ها و از این قبیل مسایل باهم هماهنگ هستیم؛ مثلا در داستان طلبکم از باشگاه تراکتورسازی ایشان دنبال کارها هستن و یا در ماجرای جرایم کمیته انضباطی و ...

* اینکه ایشان گفتند که علی کفاشیان شما را برای تیم ملی مد نظر دارد تا چه اندازه حقیقت دارد؟

-همانطور که گفتم ایشان( وکیل قلعه نویی) نظرات خودش را گفته است اما بنده هر گونه مذاکره با فدراسیون را تکذیب می کنم و همین جا می گویم که هیچ کدام از دوستان فدراسیونی با من مذاکره ای نداشته اند.

* واگر پیشنهاد شود؟

- شما اجازه بدهید به آرامش تیم ملی کمک کنیم و با پرداختن به موضوعات جانبی تمرکز تیم ملی و بازیکنان را بر هم نزنیم.
بنده هم تمرکزم روی استقلال است و اگر تیم خودم را جمع و جور کنم کار بزرگی انجام داده ام.

*برخی رسانها و سایتها اعلام کرده اند که وکیل شما با آنها تماس گرفته و موضوع حضورتان در تیم ملی را مطرح کرده است؛ آنها این اتفاق را طراحی شده از سوی شما می دانند.

-ببین بزرگوار، اینها دنبال بهانه هستند تا سراغ امیر قلعه نویی بیایند و این هم از سر دشمنی شان است؛ این داستان نه به امروز که به سالها قبل برمی گردد و هنوز ادامه دارد؛ بنده درباره این آدم ها که قلم شان را می فروشند قبلا حرفهایم را زده ام و نظرم درباره برخی از این خبرنگارها همانی است که قبلا گفته بودم.

* از استقلال چه خبر؟ ظاهرا مشکلات مالی در آستانه حل شدن است.

-هنوز که یک ریال هم نگرفته ایم اما بنده دیشب شنیدم که اتفاقات خوبی رخ داده و بزودی اخبار خوشی می رسد و مشکلات مالی باشگاه مرتفع می شود.

۱۳۹۱/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...