نسخه چاپی

متقیان: در مسابقات جهانی لندن ناكامی پارالمپیك ریو را جبران می كنم

دو و میدانی كار پارالمپیكی ایران این روزها تمرینات سخت و فشرده ای را برای جبران نتایج بازی های پارالمپیك ریو انجام می دهد و می خواهد در مسابقات جهانی لندن در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

به گزارش نما به نقل از برنا، هاشمیه متقیان در این خصوص گفت: بعد از بازی های پارالمپیک ریو سه هفته استراحت کردم و بعد از آن تمرینات بدنسازی و تمریناتم را در شهر اهواز آغاز کردم.

وی افزود: در مسابقات بین المللی فزاع به دلیل هزینه بالای آن شرکت نمی کنم، اما برای حضور موفق در مسابقات انتخابی جهان لندن آماده می شوم که اردیبهشت ماه برگزار می شود.

پرتابگر وزنه تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان بانوان کشورمان که برای حضور موفق در مسابقات جهانی لندن و پاراآسیایی جاکارتا برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: تمرینات سنگینی را انجام می دهم و رکوردهای خوبی دارم. از شرایط خوبی برخوردارم و از اسفندماه تمرینات سبکم را آغاز می کنم.

وی با اعلام این مطلب که رکورددار آسیا است و دو رقیب اصلی در جهان دارد، خاطرنشان کرد: در آسیا رکوردار هستم و لیتوانی و آلمان اصلی ترین حریفان جهانی من هستند که باید رکوردهایم را اردیبهشت ماه بررسی کنم.

متقیان در پایان گفت: در مسابقات جهانی لندن برای کسب مقام اول و دومی تلاش می کنم و رکوردهایم با نفر اول دو متر و با نفر دوم یک متر فاصله دارد. من ۱۹ متر و ۸۴ سانتی متر را در بازی های پارالمپیک به ثبت رسانده ام و تلاش می کنم در این مسابقات نتیجه بازی های پارالمپیک ریو را جبران کنم.

۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...