نسخه چاپی

خبر بد برای پرسپولیسی ها

كارت بازی سامان نریمان جهان و سروش رفیعی دو بازیكن جدید پرسپولیس صادر نشده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سامان نریمان جهان و سروش رفیعی دو خرید جدید پرسپولیس در نیم فصل امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کردند اما کارت بازی آنها هنوز صادر نشده است.

محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرده پرسپولیسی ها مدارک لازم برای ثبت قرارداد این دو بازیکن در سازمان لیگ را ارائه نکرده اند اما مشکل چیز دیگری است.

فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده طبق قانون باید ۱۰ درصد بدهی های باشگاه پرداخت شود تا کارت بازی دو بازیکن جدید صادر شود.

چند تیم لیگ برتری از نقل و انتقالات محروم شده اند و تا زمانی که ۱۰ درصد از بدهی های خود را پرداخت نکنند نمی توانند قرارداد جدیدی را ثبت کنند به همین دلیل کارت بازی دو بازیکن جدید پرسپولیس صادر نشده است.

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده ما امسال بیشتر از ۱۰ درصد از بدهی ها را پرداخت کرده ایم اما تاج تاکید کرده طبق قانونی که در سازمان لیگ تصویب شده است این بدهی مربوط به حال حاضر است و در نیم فصل باید ۱۰ درصد از بدهی های باقی مانده پرداخت شود تا مجوز نقل و انتقالات صادر شود.

در همین راستا رایزنی های طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای این که بتواند مجوز صدور کارت بازی این بازیکنان را بگیرد ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...