نسخه چاپی

داور سر تیم فردوسی پور را برید!

هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ پیشكسوتان استان تهران در شرایطی از عصر پنجشنبه آغاز شد كه تیم رسانه ورزش برابر استقلال شكست خورد.

به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در زمین شماره یک ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی را شکست دهد. در تیم فوتبال استقلال بازیکنان سرشناسی چون رضا حسن زاده، ایوب اصغرخانی، اصغر رضایی، محمدرضا مهرانپور، هاشم حیدری و ... حضور داشتند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و رسانه ورزش در شرایطی با پیروزی آبی پوشان همراه شد که داور این دیدار به ناحق یکی از بازیکنان رسانه ورزش را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد و با بازیکنان استقلال بسیار مهربان بود چرا که همان صحنه خطای بازیکن رسانه ورزش را هاشم حیدری در تیم استقلال مرتکب شد اما داور تنها به دادن یک اخطار به وی اکتفا کرد.

اعتراض های عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش به قضاوت کادر داوری این بازی هم فایده ای نداشت و گل سوم استقلال در شرایطی مورد قبول داور قرار گرفت که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه به زمین برگشت اما کمک داور اول این بازی آن را گل اعلام کرد.

تیم فوتبال رسانه ورزش که سومین سال حضورش در رقابتهای لیگ پیشکسوتان استان تهران را سپری می کند در دیدار نخست خود برابر تیم شهید شیرودی یک بر صفر شکست خورده بود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...