نسخه چاپی

سفر سفیر ایران به استان راخین میانمار

سفیر اكرودیته ایران در میانمار برای مذاكره با مقامات محلی استان راخین و سازمان های فعال بشردوستانه بین المللی و بازدید از اردوگاه های موقت اسكان آوارگان مسلمان وارد این استان شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین کمالیان سفیر آکرودیته جمهوری اسلامی ایران در میانمار، پس از ارائه استوارنامه خود به آقای "تین شین" رئیس جمهور این کشور و مذاکره با وزیر امور خارجه و برخی دیگر از وزرا و مقامات میانماری در شهر "نی پیدو" (پایتخت میانمار)، صبح امروز جهت بازدید از استان "راخین" که ماه های اخیر مرکز اصلی درگیری ها میان مسلمانان و بودائیان افراطی میانمار بوده است، به شهر "سیت وی"مرکز این استان عزیمت کرد.

طبق اعلام بخش مطبوعاتی سفارت ایران در بانکوک، قرار است سفیر ایران در جریان این سفر علاوه بر مذاکره با مقامات محلی این استان، با رهبران گروه های مسلمان و سایر اقوام و سازمان های فعال بشردوستانه بین المللی دیدار و ضمن بازدید از اردوگاه های موقت اسکان آنان، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت شرایط و نیازهای فوری آنان قرار گیرد .

بر اساس همین گزارش، کمالیان صبح امروز پس از ورود به شهر "سیت وی" مورد استقبال استاندار، مقامات محلی و رهبران گروه های قومی مختلف در این استان قرار گرفت.

۱۳۹۱/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...