نسخه چاپی

تغییرات گسترده در مدیران گمركی غرب كشور

بر اساس اعلام گمرك ایران، در طی دو هفته اخیر تا كنون ۵ مدیر گمركات استانهای غربی كشور تغییر كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، با تغییرات روز گذشته مدیران گمرکات استانهای غربی کشور، تا کنون مدیران گمرکهای پرویزخان، خسروی، باشماق، بانه، شادگان تغییر کرده‌اند.

مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران در حکمی جهانگیر بخشی را به سمت مدیرکل گمرک باشماق منصوب کرده است. وی مدیریت اداره کل گمرک آستارا را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین علی رحیمیان معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران طی احکامی جداگانه، رؤسای گمرکات بانه، شادگان و سرپرست گمرک پرویزخان و معاون گمرک میلک را منصوب کرد. بنابر احکام یادشده آقایان سعید سنجابی و آیت‌الله گودرزی به ترتیب به سمت رئیس گمرک بانه و شادگان و آقایان فرید حق‌پناه و سام کاشانی به سمت سرپرستی گمرک پرویزخان و معاون گمرک میلک منصوب شده‌اند.

9 روز قبل نیز با صدور حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران و سرپرست گمرک خسروی منصوب شد. براساس حکم ابلاغیِ رحیمیان، مسلم احمدی‌نصر به سرپرستی گمرک خسروی منصوب شده بود.

به نظر می‌رسد این تغییرات گسترده در گمرکات استانهای مرزی غرب کشور (خوزستان، کرمانشاه و کردستان) با هدف ایجاد تامل بیشتر با گمرکات مرزی کشور عراق در جهت تسهیل و تسریع فرایندهای مختلف گمرکی از جمله صادرات از کشورمان صورت گرفته باشد.

گفتنی است، پیش از این بخشنامه گمرک ایران در خصوص محقق نشدن فعل صادرات سیب (در قبال واردات موز) در سه گمرک پرویزخان، باشماق و شلمچه خبر ساز شده بود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...