نسخه چاپی

موافقت فرهاد كاظمی با جدایی تیموریان

كاپیتان تیم ماشین سازی تبریز در انتظار تصمیم‌گیری مدیران این باشگاه درباره خودش است.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، آندرانیک تیموریان مورد توجه کادرفنی تیم استقلال قرار گرفته و خودش هم علاقه‌مند است بار دیگر به جمع آبی‌پوشان پایتخت بپیوندد. در این راستا استقلالی ها درخواست کتبی خود برای جذب آندو را به باشگاه ماشین سازی نیز ارسال کرده‌اند و منتظر تصمیم‌گیری آنها هستند.

از سوی دیگر درباره آندو گفته می‌شود او بسیار به استقلال نزدیک شده اما مدیران ماشین سازی هنوز موضع رسمی خود در قبال این موضوع را مشخص نکردند.

این در حالی است فرهاد کاظمی که قبلا گفته بود آندو را درصورتی به استقلال می‌دهد که کاوه رضایی را به خدمت بگیرد، کمی از مواضعش پایین آمده است. کاظمی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد امروز ضمن اعلام موافقت با جدایی آندو با این جملات درباره این بازیکن اظهارنظر کرد: «آندو بازیکن متعصبی است و افتخار فوتبال مملکت محسوب می‌شود. او امروز آمد و بعد از آن آبله‌مرغانی که گرفت به من گفت که می‌خواهد حتی از روی نیمکت هم که شده کمک کند. من تیموریان را به باشگاه سپردم و آنها می‌گویند که برود یا بماند. او از نظر فنی زحمات زیادی می‌کشد اما واقعیت این است که دوست دارد برود. دیروز هم گفتم اگر بازیکنی می‌خواهد بماند باید با دل باشد. تیموریان دوست دارد در آخر فوتبالش در استقلال تیمی که آن را دوست دارد بازی کند و من هم با او دوستانه حرف زدم و پذیرفتم که اگر رفتنی است با دل و اگر ماندنی هم هست با دل باشد.»

به نظر می‌رسد کار انتقال تیموریان به استقلال تقریبا تمام شده است اما به هر ترتیب مدیران باشگاه ماشین سازی باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. قرار است هیات مدیره ماشین سازی فردا یا یکشنبه تشکیل جلسه دهد و تصمیم نهایی اش را اتخاذ کند؛ تصمیمی که احتمالا صدور رضایت‌نامه آندو خواهد بود.

علیرضا منصوریان بعد از دیدار آبی ها برابر نفت تهران گفت که تیموریان در صورت دریافت رضایت نامه به جمع بازیکنان استقلال اضافه خواهد شد؛ اتفاقی که وقوع آن با توجه به جلسه روز شنبه هیات مدیره ماشین سازی بسیار نزدیک است.

۱۳۹۵/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...