نسخه چاپی

«جیگر» رادیویی می‌شود

سردبیر و تهیه‌كننده‌ی «جمعه ایرانی» از پخش آیتم جدید «ماجرای عروسكی جیگر» در این برنامه خبر داد و گفت: درپی ماجرای جیگر «جمعه ایرانی» به سراغ برادر جیگر می‌رود تا حقیقت را از او جویا شود.

به گزارش نما، سعيد توكل در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام خبر ضبط برنامه‌ي «جمعه‌ ايراني» در حضور مردم، درباره‌ي آيتم‌هاي جديد اين برنامه توضيح داد: ماجراي عروسكي جيگر و سريال «خداحافظ بچه» از آيتم‌هايي هستند كه در اين برنامه به‌صورت طنز به آن‌ها پرداخته خواهد شد.


وي همچنين به‌مناسبت سالگرد درگذشت فرهنگ مهر‌پرور ــ كارگردان و گوينده‌ي راديويي برنامه‌هاي طنز ــ از او ياد و بيان كرد: دقايقي از برنامه را به ياد كردن از اين هنرمند كه در «صبح جمعه با شما» فسقلي، داوود كلك و ... را صحبت مي‌كرد اختصاص داده‌ايم.


سردبير «جمعه ايراني» درباره‌ي آيتم‌هاي ثابت اين برنامه، توضيح داد: ساير بخش‌هاي «جمعه ايراني» مانند مسابقه‌ي حضور ذهن، گيربازار و پَ نَ پَ از آيتم‌هاي ثابت اين برنامه هستند كه ادامه خواهند داشت.


به گزارش ايسنا، «جمعه ايراني» پس از وقفه‌اي كه در ضبط با حضور مردم براي آن پيش آمد، از اين پس با حضور مردم در «ايوان شمس» از سرگرفته مي‌شود.

۱۳۹۱/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...