نسخه چاپی

جاده چالوس امروز یكطرفه شد

جاده چالوس امروز یكطرفه شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم اعمال محدودیت ترافیک در جاده های ارتباطی استان گفت : آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع است و این جاده از ساعت 18 تا 23 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه شد.

وی افزود : رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت در جاده هراز و تریلر در جاده سوادکوه تا ساعت 22 امشب و تردد موتور سیکلت ها نیز تا ساعت 6 بامداد فردا در سه جاده ارتباطی استان ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از تاریخ ۲۵ دی‌ماه تا ۲۰ اسفند‌ماه در ساعاتی از شب مسدود می‌شود.

صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از مسدود شدن محور کندوان برای بازسازی تونل امیرکبیر از شنبه 25 دی‌ماه خبر داد و گفت : برای اجرای عملیات پایدارسازی ۷۰۰ متر بحرانی تونل امیرکبیر تونل شماره پنج در محدوده استان البرز، محور کندوان از ۲۵ دی‌ماه تا ۲۰ اسفند‌ماه در ساعاتی از شب مسدود می‌شود.

وی افزود : برای ایمن‌سازی محور کندوان در محدوده تونل پنج از روز شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب تا۵:۳۰ دقیقه صبح غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه، روزهای تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه محور کندوان مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیرهای جایگزین برای تردد در این زمان و ساعات در محورهای فیروزکوه و هراز خواهد بود، گفت: اجرای عملیات در طول روز همزمان با عبور ترافیک صورت می‌گیرد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...