نسخه چاپی

تصاویر / پشت صحنه "دولت مخفی"

سریال دولت مخفی روایت خانواده ای است كه بخاطر جنگ متحمل مهاجرت اجباری شده و در پی آن با ماجراهایی متفاوتی روبرو می شود.در این سریال نگاهی تازه به اسرای جنگ تحمیلی شده است. از بازیگران اصلی این مجموعه می توان به پژمان بازغی ، كاوه خداشناس ولاله اسكندری اشاره نمود.

صبح پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه بخشهایی از قسمت یازدهم سریال "دولت مخفی" به کارگردانی عبدالحسین برزیده در شهرک سینمایی دفاع مقدس با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی فیلمبرداری شد.حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و علی بخشی زاده مدیریت شبکه دوم سیما از میهمانان ویژه بوده و هنگام فیلمبرداری،در پشت صحنه نظاره گر چگونگی تولید این مجموعه بودند .

به گزارش نما به نقل از تابناک حميد آخوندي تهيه‌كننده سريال"دولت مخفي" به خبرنگاران گفت : تا کنون نیمی از مراحل فیلمبرداری این مجموعه به اتمام رسیده و بخش صحنه های مربوط به خانواده نیزدر شمال كشور گرفته شده است .وی افزود نقش اصلي اين سريال را پژمان بازغي بازي مي‌كند كه پدرش مفقود‌الاثر شده و قهرمان ديگر قصه‌ هم اهل شمال است كه در جريان داستان شهيد مي‌شود . حمید آخوندی فیلنامه این داستان را بر پایه حقیقت ذکر کرد و اشاره نمود از زیبایی و مناظر بکر شمال کشور برای لوکیشن های بهشت استفاده شده به طوریکه انسانها از این بهشت دست کشیده و به خاطر دفاع از وطن به جنگ آمده و حقیقتاً بهشت را با جهنم عوض نموده اند.علیرضا جلالی دیگر تهیه کننده سریال نیز به خانواده های معزز اسرا که در سالهای جنگ دشواریها و سختیهای همپای خانواده های شهدا متحمل شده اند اشاره نمود و اضافه کرد در این سریال به شرایط این هموطنانمان در دوران جنگ پرداخته شده است. دولت مخفی روایت خانواده ای است که بخاطر جنگ متحمل مهاجرت شده و در پی آن با ماجراهایی متفاوت روبرو می شوند. از بازیگران اصلی این سریال می توان به پژمان بازغی ، کاوه خداشناس ولاله اسکندری اشاره نمود.












۱۳۹۱/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
حميد باقريان
0
0
۱۳۹۱/۸/۱۲
khub
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...