نسخه چاپی

انصاري‌فرد :

بازی مس سرچشمه - راه‌آهن باید تكرار شود

مدیرعامل باشگاه راه آهن شهرری اعلام كرد، این باشگاه براساس ماده 38 آیین نامه انضباطی طی نامه‌ای رسمی به كمیته انضباطی، سازمان لیگ برتر و كمیته داوران خواهان تكرار دیدار راه آهن مقابل مس سرچشمه شده است.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در نیمه اول دیدار مس سرچشمه - راه‌آهن شهرری داور به بازیکن شماره 2 تیم مس به نام اویس کرد جهان کارت زرد نشان داد و در نیمه دوم نیز یک بار دیگر این بازیکن را با کارت زرد خود جریمه کرد اما با کمال تعجب به او کارت قرمز نشان نداد! داور در توجیه اشتباه خود اعلام کرده است در نیمه اول به بازیکن شماره هفت تیم مس (محمد منصوری) اخطار داده است.

وی در ادامه افزود: ادعای داور در حالی مطرح شده که در تصاویر کاملا مشخص است او در نیمه اول کارت زرد را مقابل بازیکن شماره 2 مس سرچشمه قرار داده است. ناظر بازی (جلال مرادی) هم عنوان کرده داور بعد از مسابقه به داور چهارم اعلام کره است که اخطار نیمه اول را به نام بازیکن شماره هفت تیم مس ثبت کرده است. این دو ادعا در حالی مطرح می‌شود که در تصاویر تلویزیونی داور پس از نشان دادن کارت زرد صحبتی با داور چهارم نداشته و کار خود را ادامه داده است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن شهرری همچنین خاطرنشان کرد:‌ از سویی دیگر عنوان می‌شود که داور در بین دو نیمه تاکید کرده است که اخطار را به بازیکن شماره هفت داده است اما این ادعا به هیچ عنوان نمی‌تواند دلیلی برای توجیه اشتباه داور باشد. ایشان اگر به بازیکن شماره هفت کارت زرد نشان داده، چرا در همان لحظه یا حداقل بین دو نیمه به اعضای دو تیم به ویژه تیم مس سرچشمه اعلام نکرده اخطار به نام بازیکن شماره هفت ثبت شده است؟ اگر در نیمه دوم منصوری (بازیکن شماره هفت مس) اخطار می‌گرفت و اخراج می‌شد آیا مربیان و مسئولان تیم مس نمی‌گفتند در نیمه اول بازیکن شماره 2 کارت زرد گرفته است؟

انصاری‌فرد یادآور شد: ‌من در بین دو نیمه بازی مس سرچشمه - راه‌آهن در رختکن بودم و شنیدم که علی دایی به بازیکنان تاکید می‌کرد که می‌توانند در نیمه دوم کاری کنند که بازیکنان شماره 2 و 28 مس کارت زرد دوم را بگیرند و از زمین اخراج شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: این اشتباه مصداق کامل ماده 38 آیین نامه انضباطی است. براساس ماده 38 آیین نامه انضباطی در صورت اشتباه مقامات رسمی در برگزاری مسابقه کمیته انضباطی می‌تواند پس از اعلام نظر کارشناسان با توجه به کیفیت اشتباه و میزان تاثیرگذاری آن بر سرنوشت تیم‌ها نتیجه را مسابقه را تایید و یا حکم به تکرار آن بدهد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن شهرری خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما داور که یک مقام رسمی در برگزاری بازی است در جریان دیدار مس سرچشمه - راه آهن اشتباهی داشته که در نتیجه و سرنوشت بازی و تیم‌ها تاثیرگذار بوده است. بنابراین از کمیته داوران، سازمان لیگ و کمیته انضباطی درخواست کرده‌ایم براساس قانون بازی ما مقابل مس سرچشمه را تکرار کنند.

‌"داوران شریف ما کمترین حق و حقوق را دریافت می‌کنند و افرادی شریف و زحمتکش هستند"، انصاری‌فرد با بیان این جمله در خاتمه تصریح کرد: ما آقای حاج بابایی (داور دیدار مس سرچشمه - راه آهن شهرری) را داوری شریف و خوب می‌دانیم اما به هر حال این اتفاقی است که افتاده و کارشناسان داوری هم در اظهارنظرهای خود رای به تکرار بازی داده‌اند. ما درخواست خود برای تکرار بازی را پگییری می‌کنیم و از حقوق باشگاه راه آهن دفاع خواهیم کرد و در عین حال امیدواریم به خواسته خود رسیده و این بازی تکرار شود.

۱۳۹۰/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...