نسخه چاپی

جلسه طاهری و تاج در فدراسیون فوتبال

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و رئیس فدراسیون فوتبال امروز یكشنبه با یكدیگر دیدار كردند و درباره مسائل گوناگون چون بلیت فروشی، ارتقاء سطح فوتبال ایران و تیم ملی به بحث و تبادل نظر با یكدیگر پرداختند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار کرد. هدف از این جلسه که در جریان آن موارد گوناگون مطرح شد، تصمیم‌گیری درباره طرح واگذاری فروش بلیت به باشگاه‌ها بود که پیش از این باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعلام آمادگی کرده بود.

در جریان این نشست، پیرو جلسات قبلی در خصوص واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌ها، رایزنی‌های لازم صورت گرفت و مقرر شد؛ ظرف چند روز آینده امور اجرایی مربوط به بلیت فروشی بازی‌هایی که پرسپولیس میزبان آن است، بر عهده باشگاه قرار گیرد.

در این ارتباط، رئیس فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد؛ اقدام‌های لازم از سوی این فدراسیون انجام خواهد شد.

تاج و طاهری در جریان این ملاقات از فرصت بهره برده و به گفتگو درباره مسائل دیگر از جمله تیم ملی پرداختند که در جریان آن سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد با وجود مسائل پیش آمده همانگونه که پیش از این هم از سوی باشگاه پرسپولیس عنوان شده بود، حمایت از تیم ملی ایران از اولویت‌های این باشگاه است.

طاهری همچنین اظهار داشت: همانگونه که تا به اینجا بیشترین حمایت از سوی پرسپولیس صورت گرفته است، بار دیگر تاکید می‌کنم؛ هیچ عاملی باعث نخواهد شد خللی در این اراده به وجود آید و اطمینان و باور داریم اعتلای فوتبال ملی ایران که متضمن موفقیت‌های پایدار و آینده تیم ملی خواهد بود با همکاری همه عوامل، دخیل و میسر می‌شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...