نسخه چاپی

توقیف دو محموله بزرگ مواد محترقه

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه از توقیف دو محموله بزرگ مواد محترقه به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال و كشف بیش از 500 هزار قلم مواد آتش زای خطرناك و غیر استاندارد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی دو باند تهیه و توزیع مواد آتش زا شدند.

وی افزود: اعضای این باندها پس از خرید دو محموله بزرگ مواد محترقه از کشورهای همسایه، با عبور از معابر غیرمجاز مرزی، قصد فروش و توزیع محموله در سطح استان را داشتند، که در این راستا موضوع در دستور كار كاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با شناسایی خودروهای حامل کالای قاچاق و زمان و مکان انتقال محموله، اکیپی از عوامل پلیس آگاهی به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام شدند و پس از چند ساعت کنترل نامحسوس با مشاهده خودروها، جهت توقیف آنها اقدام کردند.

سردار امان اللهی ادامه داد: قاچاقچیان که متوجه حضور مأموران شده بودند، با حرکات حادثه ساز در خروجی شهر کرمانشاه، قصد فرار به سمت محور کامیاران را داشتند، اما با اقدام به موقع پلیس، متوقف و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پژو پارس در این زمینه توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: در بازرسی از خودروها بیش از 500 هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد به ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه پنج متهم دستگیر شدند که برخی از آنان پیش از این نیز سابقه خرید و فروش موادمحترقه داشته اند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، متذکر شد: با توجه به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و افزایش خرید و فروش مواد آتش زا، نیروی انتظامی برای جلوگیری از وقوع آسیب های احتمالی، به صورت ویژه با متخلفان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد تا امنیت و آسایش شهروندان قانونمدار دچار اخلال و بی نظمی نشود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...