نسخه چاپی

«موتورسواران ترامپ» مسئول برقراری امنیت مراسم تحلیف

رسانه‌های آمریكایی گزارش دادند كه یك گروه موتورسوار آمادگی خود را برای برقراری امنیت و جلوگیری از هرگونه خشونت احتمالی در روز مراسم تحلیف دونالد ترامپ اعلام كرده اند.

به گزارش نما به نقل از میزان، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که یک گروه موتورسوار آمادگی خود را برای برقراری امنیت وجلوگیری از هرگونه خشونت احتمالی در روز مراسم تحلیف دونالد ترامپ اعلام کرده اند.

گروه «موتورسواران ترامپ» اعلام کرده که آماده است روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری امنیت شهروندان در خیابان های نزدیک به مکان مراسم را تضمین کند.

«کریس کاکس» از اعضای این گروه در گفت وگو با شبکه خبری «فاکس اند فرندز» تصریح کرد که ما در روز مراسم شانه به شانه هم و دست در دست هم دیوار انسانی تشکیل خواهیم داد و با هرکسی که قصد اختلال در روند کار داشته باشد برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین اضافه کرد که با وجود اینکه اطمینان دارد که پلیس واشنگتن قادر خواهد بود تا امنیت این مراسم را تضمین و از هرگونه خشونت جلوگیری کند ، با این حال گروه «موتورسواران ترامپ» در «منطقه کلمبیا» آماده کمک به برقراری امنیت این مراسم است.

گروه «موتورسواران ترامپ» در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا تشکیل شده که خود را «موتورسواران میهن‌پرست» می‌نامند که از ریاست جمهوری دونالد ترامپ حمایت می کند و اساسا برای جلوگیری از هرگونه خشونت علیه «ریاست جمهور ترامپ» اعلام موجودیت کرده است.

آنگونه که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند این گروه 200 هزار عضو دارد و در روز انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا به ایالت های مختلف آمریکا سفر می کردند تا مردم را ترغیب کنند که به دونالد ترامپ رای دهند.

پیشتر «پایگاه نیوزویک» گزارش داد که معترضان دونالد ترامپ قصد دارند با بستن 12 نقطه بازرسی امنیتی در واشنگتن، مراسم تحلیف ترامپ را بر هم بزنند.

سازمان دهندگان تظاهرات پیش‌بینی کرده‌اند که هزاران نفر با هدف بر هم زدن مراسم تحلیف دونالد ترامپ در تظاهرات روز تحلیف در واشنگتن شرکت کنند.

یکی از مقامات سازمان دهنده این تظاهرات گفته است که ما می‌خواهیم تظاهرات گسترده‌ای را در واشنگتن و سراسر آمریکا راه بیندازیم.

پلیس و مقامات تیم انتقالی دونالد ترامپ بعد از این ادعا هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده‌اند.

بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر، اوضاع سیاسی در میان گروه‌های مختلف سیاسی آمریکا ناآرام شده است.

این در حالی است که تعدادی از زنان آمریکایی نیز برای تجمع در روز بعد از تحلیف ترامپ برنامه‌ریزی کرده‎اند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...