نسخه چاپی

قیمت مصوب مرغ 3900 تومان!

فارس نوشت: مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداری گفت: قیمت مصوب مرغ 3900 تومان و حداكثر افزایش قیمت تخم مرغ در هر شانه 150 تومان است.

حمید فاضلی ضمن اینکه افزایش قیمت نهاده‌های دامی طی هفته‌های اخیر هیچ تأثیری بر قیمت ‌تخم‌مرغ نداشته اظهار داشت: علی‌رغم اینکه بهای نهاده‌های دامی با افزایش 50 درصدی مواجه بوده اما در بحث قیمت تخم مرغ تأثیر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به رشد 100 تا 150 تومانی قیمت تخم‌مرغ در هر شانه طی هفته‌های گذشته، ادامه داد: اینکه برخی به بهانه افزایش بهای نهاده‌های دامی قصد اعمال قیمت انتظاری خود را داشته باشند تخلف است و باید با آنها برخورد شود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداری گفت: مطابق نرخ اعلامی ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ پرکنده برای مشتری در مغازه نباید بیشتر از سه هزار و 900 تومان افزایش یابد در حالی که به دلیل ضعف‌های نظارتی در مناطق حاشیه‌ای تهران مرغ تا چهار هزار و 300 تومان هم عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد: مشتریان در جایگاه خود می‌توانند به دستگاه‌های نظارتی کمک کرده و مرغ را کیلویی سه هزار و 900 تومان بیشتر از فروشنده نخرند چرا که نرخ مصوب برای مشتری بیش از این نیست.

وی در مورد قیمت تخم مرغ هم خاطرنشان کرد:‌ قیمت تخم مرغ از هفته گذشته تا به امروز جز تغییر ناچیز 100 تا 150 تومانی تغییر محسوسی نداشته ولذا مشتریان تخم مرغ را نباید به بهای بیشتری از فروشندگان خریداری کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...