نسخه چاپی

تشكیل كمیته برای رسیدگی به پرونده مدرك تحصیلی فریدون

ابطحی گفت: در حال حاضر قوه قضاییه مشغول رسیدگی به پرونده حسین فریدون بوده و ادله لازم برای این پرونده را جمع‌آوری می‌كند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به نتایج بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به پرونده فعالیت اقتصادی حسین فریدون گفت: حداقل واکنش ها به اقدام نمایندگان این بود که وی دیگر در جلسات و همایش ها حضور کمرنگی دارد چرا که وی تا قبل از بیانیه نمایندگان در بسیاری از نشست های سیاسی حاضر بود.

وی افزود: در حال حاضر قوه قضاییه مشغول رسیدگی به پرونده حسین فریدون بوده و ادله لازم برای این پرونده را جمع‌آوری می‌کند.

ابطحی با بیان اینکه بخش عمده فعالیت اقتصادی فریدون به مسائل ارزی منتهی می‌شود، تصریح کرد: ما امیدواریم که این گونه مسائل دروغ باشد، اما با توجه به اینکه همه باید تابع قانون باشیم؛ قوه قضاییه به این پرونده ورود پیدا کرده است که ان شا الله این پرونده بدون فشار و شانتاژ مطبوعاتی و سیاسی رسیدگی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به رسیدگی به پرونده مدرک تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون متبوع خود گفت: پیگیری‌ها در این رابطه در قالب ماده 236 ادامه دارد منتهی کمیسیون به دلیل بررسی برنامه ششم و همچنین بودجه سالیانه هنوز در رابطه با موضوع مذکور تشکیل جلسه نداده است و در اولین فرصت به این مسئله رسیدگی کرده و در پی آن اعضای کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون را مشخص خواهد کرد.

ابطحی ادامه داد: بدون شک تعداد نمایندگان عضو در کمیته مدرک تحصیلی حسین فریدون، 3 نفر خواهند بود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...