نسخه چاپی

دكتر امان الله علیمرادی در گفتگو با نما:

دشمن با فریب و لبخند به دنبال پیشبرد اهداف خود است

عکس خبري -دشمن با فريب و لبخند به دنبال پيشبرد اهداف خود است

عضو خبرگان رهبری، گفت: تغییر رویه كری از لبخند در مذاكرات و اكنون درخواست فشار بر ایران از سوی ترامپ به این دلیل است كه در آن روزها لبخند ابزاری برای رسیدن به مقصد بود و اكنون چهره پنهان خود را نشان می دهد.


دکتر امان الله علیمرادی، عضو خبرگان رهبری، در خصوص توصیه اخیر جان کری به ترامپ مبنی بر افزایش فشار بر ایران به نما گفت: سیاست آمریکا بر این است از همه ابزارهای ممکن علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.
وی ادامه داد: از رفتار هر دو حزب آمریکا این اصل محکم بدست می آید که آنها دشمن ایران هستند و در دشمنی با ایران اختلاف ندارند. بسته به زمان و مکان ابزارهای مختلفی را در دشمنی به کار می گیرند.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: همه رفتارهای آمریکا با ایران، لبخند، خشم و قهر او هم از سر دشمنی است.
عضو خبرگان رهبری آمریکا را هیچ وقت مبرا از زیاده خواهی ندانست و ادامه داد: آنها هرگز دست از زیاده خواهی بر نمی دارند. اگر چه آنها امکان باج خواهی داشته باشند در گرفتن باج و تحمیل فشار کوتاهی نمی کنند و تغییر رویه کری از لبخند در مذاکرات و اکنون درخواست فشار بر ایران از سوی ترامپ را باید اینگونه ارزیابی کرد که در آن روزها لبخند ابزاری برای رسیدن به مقصد بود، در حال حاضر دیگر لبخند کری نمی تواند ابزار برای رسیدن به مقصود باشد چون دوره خدمت او سر رسیده است و چهره پنهان خود را نشان می دهد.
وی با اشاره به رفتار دو حزب آمریکا گفت: آنها از هر کار ممکن برای اینکه عرصه را برای ایران تنگ کنند، دریغ نمی کنند.
وی در پایان در خصوص برجام گفت: ایران امضاء کننده به نفع این پیمان نیست، بر اساس اصول محکمی که در شرع داریم و آن وفای به عهد است و به همین دلیل از ناحیه ایران نقض عهد صورت نخواهد گرفت، و اگر در این رابطه ایران رفتاری انجام دهد به تلافی رفتار آمریکایی ها است.
وی در پایان گفت: هرگز از دشمنی آمریکا نسبت به ایران کاسته نخواهد شد. ساختار سیاسی آن کشور بر استکباری است و تا زمانی بر اسلام خواهی و اصول سیاست خارجی مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری پایبند باشیم و تا زمانی که خواهان استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم، آمریکا دست از سر ایران برنمی دارد و بنابراین انتظار نداریم آمریکا با ایران دشمنی نکند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...