نسخه چاپی

سلطانی صبوردر گفتگو با نما مطرح كرد:

مقاومت سپاه در برابر داعش از اسارت دولتمردان عرب جلوگیری كرد/ طرح تروریست دانستن سپاه جك جدید آمریكایی ها است

عکس خبري -مقاومت سپاه در برابر داعش از اسارت دولتمردان عرب جلوگيري کرد/ طرح تروريست دانستن سپاه جک جديد آمريکايي ها است

نماینده ادوار مجلس گفت: طرح هایی كه نمایندگان جمهوری خواه كنگره آمریكای مطرح می كنند طرح های سوخته در جهان هستند و طرح جدید اعضای كنگره آمریكا بیان جك جدید برای جهانیان است.

امیر عباس سلطانی صبور، نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با طرح کنگره آمریکا علیه سپاه، گفت: طرح هایی که نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکای مطرح می کنند طرح های سوخته در جهان هستند و طرح جدید اعضای کنگره آمریکا بیان جک جدید برای جهانیان است.

وی در ادامه به توافق برجام در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از برجام آمریکایی ها هجمه خود علیه جمهوری اسلامی ایران را بیسشتر از گذشته کرده اند تا بتوانند با تحت فشار قرار دادن ایران در مسیر اجرای توافق برجام امتیازاتی را از دولتمردان و تیم مذاکره کننده ایرانی بگیرند.

سلطانی صبور سپاه نوک تیز پیکان در جهت مقابله با داعش و گروهک های تروریستی برشمرد و بیان کرد: دنیا و خاورمیانه بویژه کشورهای عربی آرامش امروز خود را مدیون سپاه پاسداران هستند چرا که سپاه با مقابله و مقاومت های خود آرامش نسبی را در منطقه و برخی از کشورها در دنیا ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر سپاه در مقابل داعش ایستادگی نمی کرد امروز بسیاری از کشورهای منطقه و کشورهای عربی همچون عربستان امارات و کویت و کشورهایی که جزء دوستان آمریکا محسوب می شوند در دست گروهک تروریستی داعش اسیر بودند.

نماینده مردم ادوار مجلس با بیان این مطلب که سپاه سازمان مردمی بشمار می رود و با حضور مردم تشکیل شده است، یادآور شد: کنگره آمریکا فکر می کند با تحریم و تروریست خواندن سپاه می تواند افکار عمومی جهان را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسیج کند در حالی که اعضای کنگره، سازمانی را هدف گرفته اند که این سازمان با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه کنند.

وی افزود: نمایندگان آمریکا اگر این طرح را تصویب کنند سپاه جمهوری اسلامی ایران را تروریست ندانسته اند، بلکه کل مردم ایران تروریست می دانند.

سلطانی صبور طرح اضای کنگره آمریکا علیه سپاه را مد تبلیغاتی دانست و گفت: آمریکایی ها در تلاش هستند تا بعد از برجام بار دیگر ایران هراسی را در جهان راه بیندازند.

نمانیده ادوار مجلس به عمل نکردن آمریکایی ها به تعهداتشان در برجام اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا با اجرا نکردن به تعهداتش در برجام به دنیا ثابت کرد که درک و شرف ندارد و همواره تلاش می کند تا خوی و خصلت وحشی گری خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی در خاتمه افزود: حداقل فایده ای که برجام داشت این بود که مچ ادعاهای دروغین دولتمردان آمریکایی ها را برای مردم جهان باز کرد به گونه ای که امروز اروپا در مقابل آمریکا علیه بدعهدی در توافق برجام موضع می گیرد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...