نسخه چاپی

نجات سرنشینان گرفتار شده در تله كابین دیزین/ توضیحات مسئولان پیست

به گزارش نما - ایرنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: 18 نفر که درتله کابین دیزین گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

ناصر چرخ ساز افزود: ساعت 14.55 دقیقه امروز سه شنبه خرابی 15 کابین تله کابین در پیست اسکی دیزین گزارش شد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش اولیه اعلام شده 20 نفر از هموطنان داخل تله کابین به دلیل بروز نقص فنی گرفتار شده بودند که درنهایت مشخص شد، 18 نفر داخل کابین ها بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: بلافاصله با روشن کردن برق اضظراری توسط پرسنل دیزین اقدامات اولیه برای تخلیه مسافران آغازشد.

وی گفت: 2 تیم امدادی هلال احمر، 3تیم آتش نشانی و اورژانس نیز برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شده اند و همه مسافران با سلامت کامل تخلیه شدند.

توضیحات مسئولان پیست دیزین؛ هیچ‌کس مصدوم نشد

تسنیم نوشت: بهره‌بردار پیست دیزین گفت: تله‌کابین پیست دچار نقص فنی شد، اما به هیچ‌کس‌ آسیب وارد نشد و همه نفرات توسط نیروهای امداد پیاده شدند.

حمیدرضا تفته درباره اتفاق رخ داده در تله‌کابین پیست دیزین اظهار داشت: این تله‌کابین دچار نقص فنی شد و به همین دلیل تعدادی از اسکی‌بازان و استفاده‌کنندگان از آن برای دقایقی روی هوا معلق ماندند.

وی افزود: پس از این اتفاق نیروهای امداد به سرعت وارد عمل شدند و همه افراد را پیاده کردند، آن هم بدون آنکه کسی مصدوم شود.

بهره‌بردار پیست دیزین در پایان تاکید کرد: بلافاصله پس از این اتفاق برق تله‌کابین قطع شد. ضمن اینکه تا رفع کامل این نقص فنی، تله‌کابین مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. مطمئنا پس از برطرف کردن مشکلات آن هم در اسرع وقت مجددا در خدمت استفاده‌کنندگان از تله‌کابین خواهیم بود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...