نسخه چاپی

مهدوی‌كیا: امیدوارم قرعه خوبی برای ایران بردارم

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم جمعه هفته آینده قرعه خوبی برای ایران در راه صعود به جام جهانی 2014 بردارم.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا پس از کسب عنوان با اخلاق ترین بازیکن در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: از کسب این عنوان خبر نداشتم ولی خوشحالم از اینکه بتوانم برای جوانان از نظر اخلاقی و فنی الگوی مناسبی باشم تا آنها با روحیات بالای ورزشی به فعالیت بپردازند.

وی افزود: امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم هم با بازی های بهتر و عملکرد مناسب تر به همراه تیم پرسپولیس، موفق ظاهر شوم و در کنار آن از نظر اخلاقی الگوی مناسبی باشم.
این بازیکن در خصوص آمادگی مطلوب و بازگشت به دوران اوجش در مورد اینکه آیا قصد حضور در تیم ملی را ندارد، گفت: من قطعا با تیم ملی خداحافظی کردم. تیم ملی از جوان های خیلی خوبی بهره می برد و با نتایج خوب، عملکرد رضایت بخشی دارد و من آرزوی موفقیت برای ملی پوشان کشورمان را دارم.

مهدوی کیا که به عنوان نماینده کشورمان جمعه آینده در مراسم قرعه کشی مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی حضور خواهد داشت درباره این موضوع تصریح کرد: امیدوارم در این مراسم بتوانم برای تیم ایران قرعه خوبی بردارم تا تیم ملی با موفقیت، راهی رقابت های مقدماتی جام جهانی شود.
وی در پایان در مورد حضور پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم، کار ما خیلی سخت است چرا که باید در آغاز این مسابقات در ریاض به مصاف تیم مدعی الهلال برویم. تیمی که همیشه یکی از بهترین های غرب آسیا بوده است. فیلم بازی های این تیم را دیده ایم و امیدوارم بتوانیم قدم اول را خوب برداریم. در آغاز این رقابت ها، بازی های اول از اهمیت خاصی برخوردار است. در کل، کار سختی داریم ولی باید با بهترین بازی های مان از گروه خود صعود کنیم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...