نسخه چاپی

ولی داداشی در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان به دنبال تخریب چهره های مطرح در جناح اصولگرا هستند/ شروع تبلیغات زود هنگام انتخاباتی تاثیر روانی منفی دارد

عکس خبري -اصلاح طلبان به دنبال تخريب چهره هاي  مطرح در جناح اصولگرا هستند/ شروع تبليغات زود هنگام انتخاباتي  تاثير رواني منفي دارد

دولت برای ماندن بر سر كار از هر ابزاری استفاده كند اما تلاش های انتخاباتی باید در قالب قانون و اخلاق سیاسی باشد اینكه اصلاح طلبان از هر تهمت و افترایی به دیگران ابایی نداشته باشند

ولی داداشی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص هجمه رسانه های اصلاح طلب به کاندیداهای اصولگرا در آستانه انتخابات به نما گفت: طبیعی است که دولت برای ماندن بر سر کار از هر ابزاری استفاده کند اما تلاش های انتخاباتی باید در قالب قانون و اخلاق سیاسی باشد اینکه اصلاح طلبان از هر تهمت و افترایی به دیگران ابایی نداشته باشند، بر خلاف هر مسلک و مرامی است در حالی که باید حداقل های اصول اخلاقی را مراعات کنند.
وی ادامه داد: در حالی که در کشورهای غیر مسلمان جناح های مختف همدیگر را برای رعایت اصول اخلاق سیاسی تحت فشار قرار می دهند چه برسد به اینکه در کشور اسلامی زندگی می کنیم و داعیه دار پیروی از ائمه اطهار علیهم السلام هستیم، وارد کردن تهمت و افترا به رقیب از لحاظ شرعی و اخلاق سیاسی عمل درستی محسوب نمی شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی این قبیل اعمال حامیان دولت را نافی ماندگاری دولت ارزیابی کرد و گفت: دولت اگر در آینده بخواهد رای بیاورد و در اذهان عمومی مردم هم ماندگار باشد نباید حامیان دولت به دیگران افترا بزنند و دولت در قبال مخالفین باید روحیه تحمل مخالف را در خود تقویت کند.
داداشی تبلیغات اننتخاباتی را تنها از مجرای قانونی و همراه با رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی رویکرد درست ارزیابی کرد و گفت: مردم به هر شخصی رای بدهند او رئیس جمهور خواهد شد، مردم انتخاب می کنند نباید به شعور مردم توهین شود. شعور سیاسی مردم کشور بالا است.
وی تاکید کرد: هر شخصی منتخب مردم قرار بگیرد همان شخص رئیس جمهور است و نباید از اکنون بر سر رئیس جمهور آینده پیش دواری کرد در حالی که مردم قضاوت نهایی را انجام داده و رئیس جمهور را بر می گزینند.
نماینده کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی توصیه کرد:روزنامه های حامی دولت از تخریب چهره های اصولگرای کاندید انتخابات آتی دست بر دارند و به همه سیاسیون و اهل قلم توصیه می کنم دست از تخریب یکدیگر بردارند این کار درستی نیست که جناح ها بخواهند از طریق تخریب به مقاصد خود دست پیدا کنند.
وی در پایان گفت: عملکرد رسانه ای حامی دولت موجب به خوردن آرامش سیاسی کشور می شود در حالی که آنان در تبلیغات انتخاباتی باید از طریق قانونی و اخلاق سیاسی وارد شوند. با تخریب نتیجه ای نخواهند گرفت.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...