نسخه چاپی

احمدی در گفتگو با نما مطرح كرد:

ابلاغیه 19 ماده‌ای وزارت كشور انتخاباتی است

عکس خبري - ابلاغيه 19 ماده‌اي وزارت کشور انتخاباتي است

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت قطعا هزینه های انتخاباتی خود را كنار گذاشته است و این هزینه ها را از فصل بودجه مربوط به انتشارات، تبلیغ برداشت خواهد كرد چراكه می داند برداشت از حساب های مردم چه عواقبی برایش دارد.

فریدون احمدی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به ابلاغ 19 ماده ای وزارت کشور به استانداری ها، گفت: اطلاع رسانی کار دولت می باشد اما مشکل ابلاغ این 19 ماده این است که چرا این اطلاع رسانی را روحانی در سه ماهه آخر دوره چهار ساله کاری خود را انجام می دهد.

وی در ادامه افزود: معتقدم ارائه عملکردهای سه ساله دولت در قالب برشور و تیزرهای تبلیغاتی با رویکرد انتخابات صورت گرفته است.

این نماینده مردم در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که وزارت کشور با این اقدامش کلید انتخابات را روشن کرد، گفت: روحانی حتی اگر بخواهد این اقدام خود را اطلاع رسانی از عملکردهای دولت برای مردم توجیه کند این را بداند که مردم ما بصیر و آگاه هستند و همه مسائل کشور را بخوبی رصد و تحلیل می کنند.

وی ادامه داد: سوال مردم از روحانی در زمان انتخابات این خواهد بود که در طول این سه سال تیم اطلاع رسانی دولت کجا بوده اند که سه ماه باقی مانده به دولت تدبیر و امید در تلاش هستند تا عملکردهای دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

نماینده مردم زنجان در خانه ملت به هزینه های انتخاباتی دولت اشاره کرد و گفت: دولت قطعا هزینه های انتخاباتی خود را کنار گذاشته است و این هزینه ها را از فصل بودجه مربوط به انتشارات، تبلیغ برداشت خواهد کرد چراکه می داند برداشت از حساب های مردم چه عواقبی برایش دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نفس کار وزارت کشور را انتخاباتی برشمرد و گفت: نفس این کار شائبه انتخاباتی دارد و وظیفه شورای نگهبان می باشد تا نظر دهد آیا دولت انتخابات زود هنگام را برگزار کرده است؟

احمدی در خاتمه بیان کرد: مجری و برگزار کننده انتخابات نباید تلاش خود را برای تبلیغات صرف و هزینه کند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...