نسخه چاپی

ترامپ: به توییت كردن ادامه خواهم داد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریكا در مصاحبه‌ای وعده داد كه همچنان در دوران ریاست جمهوری خود به ارسال پست‌هایش در شبكه توییتر ادامه خواهد داد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد که قصد دارد همچنان به ارسال نظراتش در قالب پست‌های 140 کاراکتری توییتر که شهرت زیادی در میان دنبال کنندگانش در این شبکه اجتماعی پیدا کرده در ضمن ریاست جمهوری ادامه دهد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در این مصاحبه که امروز (چهارشنبه) پخش شد گفت: من حقیقتا توییت فرستادن را دوست ندارم و کارهای دیگری هست که می‌توانم انجام دهم.

با این حال ترامپ گفت: من به این دلیل به این شبکه اجتماعی روی می‌آورم زیرا با یک سری رسانه و مطبوعات متقلب و دروغگو مواجه هستم و این تنها راهی هست که می‌توانم از طریق آن تعامل داشته باشم.

همچنین دونالد ترامپ در این مصاحبه خاطرنشان کرد که اتاق کنفرانس خبری کاخ سفید را به خارج از این محل منتقل نخواهد کرد، اما از این پس انتخاب خواهد کرد کدام یک از نمایندگان رسانه‌ها وارد این اتاق شوند. پیشتر گزارش شده بود که تیم ترامپ در حال بررسی انتقال اتاق مطبوعات و کنفرانس خبری کاخ سفید به یک ساختمان دیگر زیر مجموعه کاخ سفید است.

با این حال ترامپ در مصاحبه‌اش گفت: بعد از مطرح شدن این موضوع بسیاری از مطبوعات عصبانی شدند پسمن گفتم که آن را جابجا نمی‌کنیم اما از این به بعد برخی از اصحاب رسانه نخواهند توانست به این اتاق راه پیدا کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...