نسخه چاپی

بازدید نوبخت از پروژه خط آهن تهران - همدان

صبح امروز محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور از روند اجرای پروژه راه‌آهن همدان به تهران بازدید كرد و گفت: راه آهن تهران به همدان از دو طرف در حال ریل گذاری است و انتظار داریم در موعد مقرر این خط 260 كیلومتری به بهره برداری برسد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از همدان ؛ محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر به شهرستان اسدآباد که به دعوت رنجبرزاده، نماینده این شهر و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حال انجام است از پروژه راه‌آهن همدان به تهران نیز بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: انتظار داریم راه آهن تهران به همدان از دو طرف ریل‌گذاری شده و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

در سفر به اسدآباد مسئولان کشوری از جمله حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوبخت را همراهی می‌کنند وی به شهرستان اسدآباد برای شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان سفر کرده است.

لازم به ذکر است، نوبخت معاون رئیس جمهور در 18 آذر ماه نیز سفری به همدان داشت که در این سفر کل خط راه‌آهن همدان ـ تهران توسط وی مورد بازدید قرار گرفت و وعده‌های تخصیص کامل اعتباری پروژه راه‌آهن همدان به تهران در این سفر داده و اعلام شد که این مسیر تا نوروز 96 به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه‌ راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج به طول 410 کیلومتر، به صورت یک خطه باسرعت طرح 160 کیلومتر در ساعت برای مسافری و 120 کیلومتر در ساعت برای باری طراحی شده است. (مسیر تهران- همدان به طول 260 کیلومتر و مسیر همدان- سنندج به طول150 کیلومتر) این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباط کریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور می‌کند.


۱۳۹۵/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...