نسخه چاپی

توجه نكردن مالكان به هشدارهای آتش نشان ها

رئیس كمیته عمران شورای شهر تهران گفت: بارها آتش نشانی، اعضای شورای شهر تهران و كارشناسان ایمنی به ناامن بودن ساختمان پلاسكو تذكر دادند و امروز شاهد هستیم بی توجهی به تمام این تذكرات جان انسان های بی گناه را گرفت.

به گزارش نما به نقل از میزان، اقبال شاکری با بیان اینکه ساختمان های خیابان های جمهوری به دلیل انباشت تجهیزات کارگاهی و بارگذاری بیش از حد جمعیت از ناایمن ترین نقاط شهر تهران هستند.

و ی افزود: ساختمان پلاسکو همچون ساختمان علاالدین و دیگر بناهای تجاری که نه ایمنی لازم را دارند و نه از تجهیزات امدادی استاندارد برخوردار هستند آمادگی ایجاد بحران های شهری را دارند.

شاکری با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی و بازرسی بارها به ناایمن بودن ساختمان پلاسکو همچون ساختمان علاالدین به مالک تذکر دادده، اما شاهد هستیم که این تذکرات نتیجه ای در پی نداشته است خاطرنشان کرد: تا دیر نشده باید این بناهای خطرناک را پلمب کنیم.

شاکری با اشاره به اینکه شهردار تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو حاضر شده است ، گفت: متاسفانه باوجود تلاش آتش نشانان به دلیل فرسودگی بنا شاهد ریزش ساختمان پلاسکو بودیم و فاجعه دیگری رخ داد.

۱۳۹۵/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...