نسخه چاپی

روسیه شهادت آتش نشانان ایرانی را تسلیت گفت

وزیر موقعیت های اضطراری فدراسیون روسیه شهادت شماری از آتش نشانان در واقعه آتش سوزی و ویرانی ساختمان پلاسكو در تهران و همچنین قربانی شدن احتمالی افراد دیگر را به وزیر كشور ایران تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، ولادیمیر یوچکوف عصر پنجشنبه با ارسال تلگرامی به عبدالرضا رحمانی فضلی با ملت ایران و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

در پیام یوچکوف که در پایگاه وزارت موقعیت های اضطراری روسیه انتشار یافته، آمده است: فداکاری شماری از مامورات آتش نشانی ایران، نشانه ادای دین به وظیفه خود است. ما از بروز این واقعه شوکه شدیم و ضمن ابراز تاسف فراوان، اندوه خود را اعلام می کنیم.

وزیر موقعیت های اضطراری روسیه افزوده است: وظیفه ماموران آتش نشانی و امدادگران همزاد ریسک برای زندگی و جان آنان است و قربانی شدن هر ماموری درد و اندوه را بر قلب ما وارد می کند و اکنون همراه شما احساس ناراحتی عمیقی داریم.

براساس گزارش های انتشار یافته، در واقعه آتش سوزی و ویرانی امروز صبح بلندترین برج قدیمی تهران که بیش از 55 سال عمر داشت، 20 آتش نشان شهید و شماری زیادی زخمی شده اند و هنوز عملیات امداد برای نجات ماندگان در زیر آوار ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...