نسخه چاپی

ترامپ به مقام های پیش از خود تاخت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا در نخستین سخنرانی خود بعد از ادای سوگند در مقابل ساختمان كنگره این كشور به سیاست ها و عملكرد مقام های پیشین آمریكا تاخت و قول داد كه آمریكایی جدید برای مردم كشورش بسازد.

به گزارش نما به نقل از العالم، دونالد ترامپ در این سخنرانی گفت : ما مسیر تاریخ آمریکا و جهان را برای سالهای سال رقم خواهیم زد.

وی افزود: ماچالشهای زیادی پیش رو داریم و دشمنان زیادی درمقابل خود داریم اما این راه را ادامه می دهیم.

ترامپ با اشاره به اینکه نظام آمریکا مستقر در واشنگتن از خودش حفاظت کرد ولی از مردم حفاظت نکرد، افزود : درحالی که در پایتخت جشن می گرفتند، برای خانواده هایی که برای حداقل های زندگی سخت تلاش می کردند جایی برای جشن گرفتن وچود نداشت.

وی گفت که خرابی های آمریکا همین الان به پایان خود می رسد.

رئیس جمهوری جدید آمریکا تاکید کرد: ما تمام قوای خود را علیه "تروریسم رادیکال اسلامی " به کار می گیریم که به زودی نابودش خواهیم کرد.

ترامپ همچنین آیین تحلیف خود را تاریخی خواند و گفت: امروز نه موعد انتقال قدرت از دولت به دولتی دیگر یا از حزبی به حزبی دیگر، که موعد انتقال قدرت از واشنگتن دی.سی به مردم است.

وی در سخنرانی خود در این آیین با انتقاد از دولت های پیشین آمریکا، تأکید کرد که در تصمیم گیری ها، کشور را در اولویت خواهد گذاشت.

وی با وعده تأمین امنیت مرزهای آمریکا، اشتغالزایی، رونق اقتصادی و کاهش جرایم، گفت که دیگر زمان سرمایه گذاری در دیگر کشورها به پایان رسیده و دولت جدید، در وهله نخست به تقویت زیرساخت های این کشور خواهد پرداخت.

۱۳۹۵/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...