نسخه چاپی

امشب هیچ كنسرتی برگزار نمی شود!

معاونت هنری وزارت ارشاد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام كرد، اجراهای صحنه‌ای موسیقی كشور دوم بهمن ماه برگزار نمی‌شود.

به گزارش نما؛ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان کشورمان در پی حادثه دردناک در ساختمان پلاسکو اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«درپی حادثه غم بار و دردناک ساختمان پلاسکو که منجر به داغدارشدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید و همچنین به پاس احترام به ساحت همه آتشنشانان شجاع و فداکار، با توجه به اطلاعیه هیئت محترم دولت ، شنبه ٢بهمن ماه تمام اجراهای صحنه ای موسیقی کشور برگزار نخواهد شد.امشب هیچ کنسرتی برگزار نمی شود! معاونت هنری وزارت ارشاد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، اجراهای صحنه‌ای موسیقی کشور دوم بهمن ماه برگزار نمی‌شود.
به گزارش دیباچه؛ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان کشورمان در پی حادثه دردناک در ساختمان پلاسکو اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«درپی حادثه غم بار و دردناک ساختمان پلاسکو که منجر به داغدارشدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید و همچنین به پاس احترام به ساحت همه آتشنشانان شجاع و فداکار، با توجه به اطلاعیه هیئت محترم دولت ، شنبه ٢بهمن ماه تمام اجراهای صحنه ای موسیقی کشور برگزار نخواهد شد.

۱۳۹۵/۱۱/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...